Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@00:06:59 GMT

مرامنامه آموزش و پژوهش مدیریت شهری و روستایی ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۴۸۸۷

مرامنامه آموزش و پژوهش مدیریت شهری و روستایی ابلاغ شد

رئیس مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی از ابلاغ "مرامنامه آموزش و پژوهش مدیریت شهری و روستایی " به استانداری ها به منظور ارتقاء سطح کیفی و اثر بخشی آموزش و پژوهش های کاربردی در حوزه مدیریت شهری و روستایی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اسماعیل زیارتی نصرآبادی، اظهار کرد: این مرامنامه در راستای ترویج اخلاق مداری در برنامه‌ریزی، انجام، نظارت و پایش برنامه‌های آموزشی و پژوهشی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در تمامی سطوح (ملی، استانی، منطقه‌ای و محلی)، تهیه و تدوین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اخلاق مداری در آموزش و پژوهش به عنوان عنصری که نقش اجتناب ناپذیری در تضمین توسعه پایدار منابع انسانی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها دارد؛ می‌تواند ضمن ایجاد انگیزش در پیشبرد اهداف آموزشی و پژوهشی موجب شفاف سازی، مشارکت، مسئولیت پذیری، پاسخگویی، ایجاد فضای رقابتی و سالم در اجرای برنامه‌های آموزشی و پژوهشی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور شود.

رئیس مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی خاطرنشان کرد: اهداف اصلی تدوین این مرامنامه، قانونمداری، توجه به خلاقیت و نوآوری، مدیریت و راهبری مناسب برنامه‌ها، توجه به ارتقا سطح دانش فردی و سازمانی آموزش و پژوهش حوزه مدیریت شهری و روستایی است.

زیارتی تاکید کرد: معاونت‌های هماهنگی امور عمرانی استانداری، شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در انجام امور آموزشی و پژوهشی مرتبط با حوزه کاری خود، مفاد این مرامنامه را مد نظر داشته و خود را ملزم به رعایت آن بدانند.

وی عنوان کرد: این مرامنامه در قالب پنج محور، اخلاق عمومی، اخلاق آموزشی، اخلاق پژوهشی و اخلاق سازمانی در حوزه آموزش و پژوهش مدیریت شهری و روستایی تهیه و تدوین شده است که در هر کدام از محورها به شرح انجام و رعایت اصول حاکم بر اخلاق مداری آموزش و پژوهش مدیریت شهری و روستایی تاکید شده است.

رئیس مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی گفت: با اجرای مفاد این مرامنامه و با تعامل و تشریک مساعی استانداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به خصوص مدیران و مسئولان حوزه آموزش و پژوهش، به توان گام مؤثر و قابل توجهی در بهره‌وری، کارایی و اثر بخشی آموزش و پژوهش مدیریت شهری و روستایی کشور برداشته شود.

کد خبر 414238

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی آموزش شهروندی منشور حقوق شهروندی مدیریت شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آموزش و پژوهش مدیریت شهری و روستایی شهرداری ها و دهیاری های کشور شهرداری ها و دهیاری ها آموزشی و پژوهشی برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند نفر در ایران مستاجر هستند؟

آفتاب‌‌نیوز :

روح الله اکبری شامگاه پنج شنبه در مراسم آماده سازی ۳۰۰ هکتار اراضی نهضت ملی مسکن با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در شاهرود ضمن بیان اینکه ۶.۵ میلیون نفر در کشور مستأجر هستند، ابراز داشت: یکی از تلاش‌های دولت سیزدهم کمک به خانه دار شدن مستأجران است.

وی ضمن بیان اینکه برای تأمین مسکن مستأجران زمین مسکونی در نظر گرفته شده است، افزود: ۷۲ هزار هکتار زمین شهری و ۵۰ هزار هکتار زمین روستایی برای این امر در نظر گرفته شده است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه در تلاش هستیم تا در گام نخست از تعداد مستأجر یک میلیون و ۸۰۰ نفر را صاحب خانه کنیم، ابراز داشت: ساخت چهار میلیون خانه طرح نهضت ملی مسکن در تکلیف دولت سیزدهم قرار دارد.

اکبری ضمن بیان اینکه این زمین‌ها در نقاط خوب شهر‌ها و روستا‌ها تعبیه شدند، تصریح کرد: ۳۷ هزار و ۷۰۰ هکتار زمین زمین در موقعیت شهری طراحی و ۲۴ هزار هکتار زمین نیز در حال ساخت است.

وی افزود: نوسازی و بهسازی مسکن روستایی نیز برای ۴۹۰ هزار واحد دیگر اقدام دولت سیزدهم برای توجه به توسعه روستا‌ها است.

دیگر خبرها

  • «خط رو خط» با محوریت طنز جامعه شهری روایت می‌شود
  • چند نفر در ایران مستاجر هستند؟
  • ۶.۵ میلیون نفر در کشور مستاجر هستند/ تامین مسکن در اولویت دولت
  • مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش پس از نوبت اول کنکور ابلاغ می‌شود
  • کمبود آب شرب ۳ روستای تایباد برطرف شد
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پس از نوبت اول کنکور سراسری ابلاغ می‌شود
  • اصلاح حکمرانی آموزشی بر پایه دانش و اخلاق
  • اجرای ۱۵ طرح روستایی و عشایری در شهرستان میانه
  • آیا وزیر آموزش و پرورش استیضاح می شود؟