Web Analytics Made Easy - Statcounter

در گفتگوی تلفنی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با استاندار یزد بر ضرورت قطع زنجیره ارتباطی جهت مقابله با ویروس کرونا و اطلاع رسانی صحیح به مردم تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ در ادامه پیگیری های نماینده مردم شهرستان اردکان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از طریق وزرا و مدیران کشوری پیرامون موضوع حائز اهمیت مقابله با گسترش ویروس کرونا، محمد رضا تابش در گفت و گوی تلفنی با استاندار یزد و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) استان یزد ضمن مرور اقدامات و برنامه های در دست اقدام در سطح ملی و منطقه ای بر لزوم قطع زنجیره ارتباطی که عامل گسترش بیماری است و اطلاع رسانی صحیح به مردم تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به وضعیت شیوع گسترش کرونا در استان یزد و احتمال اوج آن در طی یکی دو هفته آتی، به طور ویژه به آمارهای موجود و دغدغه های مردمی در شهرستان اردکان اشاره کرد.

تابش در ادامه درخواست کرد تا در جلسه آتی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، بخشی از جلسه به طور ویژه به بررسی وضعیت اردکان اختصاص یابد که مقرر شد این جلسه بدین منظور برگزار و فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان نیز حضور یابند.

پایان پیام/680

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با کرونا پیشگیری از کرونا کروناویروس شهرستان اردکان رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد شبستان یزد اردکان استاندار یزد نماینده مردم اردکان در مجلس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده‌ها منافع ملی را اولویت قرار دهند

دکتر زهرا خدادادی منتخب مردم ملکان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: قبل از انتخابات، راهکارهای کارشناسی ارائه شده است و حالا زمان همکاری و هم‌افزایی بین نماینده‌ها است تا بتوانند کارها را به سمت اجرا پیش ببرند.

وی ادامه داد: امیدوارم با هماهنگی نمایندگان و همکاری مناسب مجلس و دولت، راهکارهای کشور یکی پس از دیگری اجرا شوند و مسئولان همواره به منافع ملی فکر کنند تا ما شاهد تغییر در وضعیت معیشت مردم باشیم.

 

بیشتر بخوانید: مجلس نیازمند تحول و رویکردی جدید است

 

خدادادی افزود: مجلس جدید باید در موضوع آموزش زمان زیادی را صرف کند و موضوع اساسی آموزش، بخش آموزش و پرورش است و بحث اساسی آموزش و پرورش موضوع آموزش در مقطع ابتدایی است و اگر آموزش در این مقطع به درستی اجرا شود، بقیه امور هم به خوبی پیش خواهد رفت و حوزه آموزش از پایه تا دانشگاه قوی خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • رد شایعات تغییر استاندار مازندران
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد
  • نماینده‌ها منافع ملی را اولویت قرار دهند
  • مردم با اجرای ‌طرح مقابله با بی‌حجابی همکاری کنند
  • مرکز انتقال خون اردکان باید تجهیز شود
  • یک نماینده: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند