Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، «سلیمان مام‌عزیزی»، مدیر آموزش و پرورش بوکان در استان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: برای جبران عقب‌ماندگی دانش‌آموزان از سرفصل‌های درسی به دلیل تعطیلات پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، مطالب آموزشی دانش‌آموزان به صورت کلاس‌های مجازی در شبکه‌های مبتنی بر تلفن همراه از طرف معلمان در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مام‌عزیزی اضافه کرد: برخی مدیران و معلمان از نخستین روز تعطیلی مدارس ارتباط خود را با دانش‌آموزان حفظ کرده‌اند و مطالب درسی را در کانال‌های شبکه‌های مجازی بارگذاری کرده و با دانش‌آموزان در ارتباط هستند.  

وی بیان کرد: شهرستان بوکان جزو نخستین مناطقی بود که اقدام به واریز سرانه لازم برای تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی برای مدارس و همچنین برگزاری جلسات توجیهی برای مدیران با شرکت کارشناسان ارشد شبکه بهداشت در زمینه آشنایی و پیشگیری با بیماری کرونا کرد.  

مام‌عزیزی افزود: قبل از اعلام برنامه آموزشی شبکه آموزش و کانال‌های اداره‌کل، آموزش و پرورش بوکان با صدور بخشنامه‌ای نسبت به طراحی برنامه درسی جدید از طرف معلمان مقطع ابتدایی و مدیران مقطع متوسطه برای برنامه‌ریزی درسی دانش‌آموزان در ایام تعطیلی اقدام کرد.  

مدیر آموزش و پرورش بوکان گفت: در این راستا مدیران موظف شدند برای هر کلاس درس یک کانال ارتباطی بین معلم و اولیای دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی و معلم و دانش‌آموزان در مقطع متوسطه ایجاد کرده و کارشناس آموزش و معاون آموزشی و گروه‌های آموزشی را نیز جزء این کانال‌ها قرار دهند تا موارد از نزدیک رصد شود.  

وی اضافه کرد: به تمامی دانش‌آموزان اعلام شده که فعالیت دانش‌آموزان در گروه، شامل نمرات مستمر موثر خواهد بود.  

مام‌عزیزی گفت: با هماهنگی گروه‌های آموزش، تعدادی از معلمان مقاطع سه‌گانه برای تدریس و تهیه فایل‌های آموزشی اعلام آمادگی کرده‌اند که مقدمات تهیه آن برای ارسال به اداره کل و بارگذاری در کانال آن در حال انجام است.  

مدیر آموزش و پرورش بوکان ادامه داد: در مدارس عشایری و روستایی که امکان دسترسی به فضای مجازی مقدور نبوده یا کم است، راهبران آموزشی با همکاری مدیر آموزگاران در حال تهیه بسته‌های آموزشی در قالب سی‌دی و سوالات و جزوات کتبی هستند که قرار است به صورت هفتگی با همکاری دهیاران و شوراهای روستایی در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد و هفته بعد جواب سوالات و فعالیت دریافت شود.  

شهرستان بوکان با ۲۵۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد که از این تعداد ۴۳ هزار نفر آن را دانش‌آموزان را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 491145 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی كرونا در ايران آموزش و پرورش بوکان دانش آموزان مام عزیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۶۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش به مشکلات معلمان مدارس استثنایی توجه کند

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد در اولین جلسه‌ی شورای آموزش و پرورش استان در سال‌جاری، گفت: تکریم معلمان گرامی باید در طول ایام سال مورد توجه باشد و فقط به یک بازه زمانی خاص محدود نشود.

وی ادامه داد: اردوگاه حضرت امیرالمؤمنین (ع) از اعتبارات آموزش و پرورش استان و اعتبارات سفر رئیس‌جمهور محترم حضرت آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان تکمیل گردد.

قاسمی‌فرزاد اضافه کرد: سلامت نسل آینده در گرو خو گرفتن فرزندان با ورزش و دوری از سستی است.

استاندار همدان افزود: استعدادیابی دانش آموزان در دوران ابتدایی و متوسطه انجام شود و تفکیک رشته‌های ورزشی با توجه به علاقه‌مندی و استعداد افراد صورت گیرد.

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه و صداوسیما در زمینه‌ی ورزش دانش‌آموزان در خانه و مدارس فرهنگ‌سازی کنند.

قاسمی‌فرزاد گفت: دستگاه‌های اجرایی ظرفیت‌های ورزشی خود را در اختیار ورزش دانش‌آموزان قرار دهند.

کد خبر 6077368

دیگر خبرها

  • شبیه‌سازی آزمون‌های شبه‌نهایی با امتحانات نهایی / برای شرکت در آزمون‌ها الزامی نیست
  • طراحی سوالات قبل از ورود به آزمون مانند شرایط آزمون‌های نهایی است
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • برگزاری آزمون شبه‌نهایی پایه دهم و یازدهم برای اولین‌بار
  • افزایش ۳۷۵ درصدی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دانش آموزان گنابادی
  • احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس
  • آموزش و پرورش به مشکلات معلمان مدارس استثنایی توجه کند
  • تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس کشور
  • برنامه ریزی پنهان در مدارس مخرب است
  • مدارس کانکسی عشایر خراسان شمالی فرسوده هستند