Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، در نامه سلطانی فر آمده  است :با توجه به اطلاعیه شماره ۵ستاد مقابله با کرونا در ورزش در خصوص تعطیلی تمامی اماکن و باشگاههای ورزشی تا پایان امسال  و با توجه به  ابلاغیه ی معاون توسعه مدیریت و منابع در خصوص تاثیر حوادث قهری بر قرارداد اجاره،  ترتیبی اتخاذ شود تا اجاره بها اماکن و باشگاههای ورزش از تاریخ تعطیلی باشگاهها به دلیل شیوع ویروس کرونا تا پایان سال جاری از مستاجرین اخذ نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این نامه عنوان شده در صورت در خواست مستاجرین ایام تعطیلی با دریافت اجاره بها به ماخذ ماه آخر قرداد به مدت قرار داد اضافه خواهد شد .

وزیر ورزش و جوانان در این نامه تاکید کرده است :بدیهی است در صورت تداوم شرایط موجود پس از بررسی شرایط و مقتضیات روز و هماهنگی با مراجع ذی ر ربط تصمیمات لازم اتخاذ و نتایج حاصله ابلاغ می شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب ۲ پایان نامه از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان پایان نامه‌های برتر تقاضامحور

دو پایان نامه دانشجویان دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان پایان نامه‌های تقاضامحور برتر توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، پایان نامه‌های حدیث صدیق فارغ التحصیل مقطع دکتری رشته حشره شناسی کشاورزی و حامد زارع فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته فرآوری مواد معدنی از دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان که پایان نامه هایشان به ترتیب با راهنمایی محمدامین جلالی و مصطفی مالکی مقدم به انجام رسیده است توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان پایان نامه‌های برتر تقاضامحور معرفی شدند.

طبق این گزارش خلاصه‌ای از دستاورد‌های این پایان نامه‌ها در کتاب «پایان نامه‌ها و رساله‌های برتر تقاضامحور دانشگاه ها، پژوهشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور» نیز منتشر شد.

دیگر خبرها

  • بوفون: انگیزه ندارم، 9 ماه است که ورزش نکرده‌ام!
  • اعلام آخرین ملهت ثبت نام در بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال
  • شروع فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد براساس بودجه ۱۴۰۳
  • انتخاب ۲ پایان نامه از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان پایان نامه‌های برتر تقاضامحور
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان بعد از ۱۲ سال تعطیلی در سال جاری
  • ثبت قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس اجباری است
  • نیم‌نگاه یوونتوس به وضعیت وندل، دفاع چپ تیم ملی برزیل و پورتو
  • ثبت قراردادهای اجاره ملک در سامانه خودنویس اجباری شد
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • حمایت از پایان‌نامه‌های حوزه صنایع غذایی در قالب برنامه «فن‌تز»