Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مازندران گفت: براساس قراردادی که بین مهدهای کودک و خانواده‌ها بسته شده در صورت انصراف خانواده‌ها در آن ماه شهریه همان ماه را بدون غذا باید پرداخت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عناوین «معضل تعطیلی مهدکودک‌ها و پرداخت نکردن اجاره و حقوق مربیان با شیوع کرونا» و «معضل پرداخت شهریه کودکان در مهدکودک‌ها در روزهای تعطیل کرونایی»خواستار پیگیری خبرنگاران فارس در این زمینه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در توضیح این سوژه آمده است، با توجه به شرایط حاکم در جامعه که به دلیل ویروس کرونا اکثر دستگاه‌های اجرایی تعطیل می باشد بعضی از مدیران مهدکودک‌ها با ارسال پیامی به والدین آنها را وادار به پرداخت شهریه می‌کنند.

همچنین با توجه به تعطیلی مهدکودک‌ها، مدیران اجاره مهدکودک‌ها و حقوقشان مربیان را از کجا دریافت کنند؟ آیا تدابیری اندیشیده‌اید؟ بسیاری از مربیای مهد با همین حقوق مهد زندگی‌شون پیش می‌رود.واقعا باید چیکار کرد؟

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: براساس قراردادی که بین مهدهای کودک و خانواده‌ها بسته شده در صورت انصراف خانواده‌ها در آن ماه شهریه همان ماه را بدون غذا باید پرداخت کنند.

وحید حسین‌زاده افزود: خانواده‌ها باید انصراف خود را به‌صورت کتبی تحویل دهند که در این صورت شهریه اسفند ماه را باید بدون غذا پرداخت کرده و ملزم به پرداخت شهریه فروردین نیستند.

وی تصریح کرد: باتوجه به شرایط بیماری، مقرر شد بسته‌های حمایتی از جمله دوره تنفس برای تسهیلات و همچنین اختصاص تسهیلات کم‌بهره برای مدیران مهدهای کودک در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون اجتماعی بهزیستی مازندران شهریه مهدکودک تعطیلی ویروس کرونا مهدکودک ها خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی از مدارس فارس غیر حضوری شدند

بر اساس اعلام مدیریت بحران استانداری فارس به دلیل هشدار هواشناسی، آموزش دانش‌آموزان مدارس شهرستان‌های مهر، لامرد، لارستان، گراش، اوز، جویم، خنج، فراشبند و قیرکارزین در روز سه‌شنبه، ۲۸ فروردین به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد انجام خواهد شد.

بر این اساس سایر مدارس در استان فارس باز و آموزش به صورت حضوری خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی
  • آینده‌ای درخشان از آن فرزندان شماست!
  • کمک ۱۰ میلیاردریالی خانواده ای نیک اندیش به مرکزی درمانی در شیراز
  • قاچاقچیان دام زنده محکوم به پرداخت جزای نقدی شدند
  • شوک بنگاه‌ها در آخر سال
  • برخی از مدارس فارس غیر حضوری شدند
  • آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • ثبت نام وام شهریه دانشجویی از چه زمانی آغاز می شود؟/ شرایط اختصاص وام+جزئیات
  • مراسم تکریم خانواده شهید ملک‌مکان در هفته هنر انقلاب برگزار شد