Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@12:27:27 GMT

کشف ۲۵ تن برنج خارجی قاچاق در بندرلنگه

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۷۳۱۸

کشف ۲۵ تن برنج خارجی قاچاق در بندرلنگه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، سرهنگ علی رحیمی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه از کشف ۲۵ تن برنج خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ رحیمی گفت: ماموران انتظامی شهرستان بندرلنگه در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از دپو یک محموله برنج قاچاق در یکی از محلات این شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران پس از بررسی دقیق موضوع به محل اعزام و در بازرسی از یک انبار واقع در شهرک صنعتی، ۲۵۰۰ کیسه برنج خارجی ۱۰ کیلویی کشف کردند.

سرهنگ رحیمی با اشاره به اینکه ارزش برنج‌های قاچاق کشف شده ۲ میلیارد ریال است، گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی محل مورد نظر نیز پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنج قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده انتظامی شهرستان بوکان گفت: عامل تیراندازی منجر به مصدومیت یک شهروند در این شهرستان شناسایی و در سریع ترین زمان ممکن دستگیر شد.

سرهنگ موسی بهاری افزود: با دریافت خبری مبنی بر وقوع نزاع و درگیری و تیراندازی منجر به مصدومیت شهروندی در یکی از روستاهای شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ بهاری اظهار کرد: طبق بررسی های اولیه مشخص شد دو نفر که هر دو همسایه باغ هم هستند، در محل خانه باغ درگیر شده و یکی از آنها اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری کرده که منجر به مصدومیت یک نفر شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بوکان، با اشاره به اینکه علت درگیری اختلاف شخصی بوده است، گفت: ضارب که مردی ۶۰ ساله بوده، دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ بهاری افزود: فرد مصدوم هم تحت درمان پزشکی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف لوازم آرایشی ۲۰ میلیاردی قاچاق در قائم شهر
  • کشف کالای میلیاردی قاچاق در بروجن
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • کشف یکهزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان 
  • کشف ۴۷ تن پیاز قاچاق در دشت آزادگان
  • کشف ۶ هزار و ۸۴۰ نخ سیگار قاچاق در ساری
  • دپوی ۸ میلیاردی کالای قاچاق در بندر عباس  
  • توقیف محموله عینک‌های قاچاق در بیرجند
  • دستگیری ۱۲ سارق با کشف ۱۶ فقره سرقت در کهنوج