Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان از استاندار اصفهان خواست تا هر چه زودتر تکلیف سلامت مردم اصفهان را تعیین کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و شانزدهمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان با بیان اینکه متأسفانه بازارهای شب عید بر خلاف شیب صعودی که شمار مبتلایان به کرونا در اصفهان دارد، به شدت شلوغ است، اظهار کرد: حضور مردم منجر به نشاط می‌شود اما رعایت نکات بهداشتی مناسب نیست و مسئولان باید نسبت به این امر توجه بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهر اصفهان در حال تبدیل شده به کانون شیوع بیماری کرونا است، افزود: تدبیر برای کنترل ورودی‌های استان بسیار ضعیف است، مهمانپذیرها در حال پذیرش بیمار از قم و کاشان هستند.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای شهر اصفهان با بیان اینکه گزارشی مبنی بر دفن اجساد بیماران مبتلا به کرونای دیگر استان‌ها در اصفهان داشته‌ایم، افزود: در اینکه دفن این اموات به صورت استاندارد است، حرفی نیست اما نباید اجازه دهیم خودرویی کلنی ویروس را در شهر جابجا کند و این امر باید مدیریت شود.

وی افزود: استاندار اصفهان برای تعیین تکلیف سلامتی مردم اصفهان تصمیم گیری کند، تا فرصت داریم و تا جایی که امکان کنترل شهر را داریم باید تصمیم گیری کنیم.

کد خبر 414265

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر اصفهان استاندار اصفهان آخرین اخبار ویروس کرونا ویروس کرونا دفن اموات آرامستان باغ رضوان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۷۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوارنگاره‌ها به تابلوی گفتمان انقلاب اسلامی تبدیل شدند

سید احسان باقری، مدیر خانه عکاسان ایران در برنامه «به افق فلسطین» شبکه افق در پاسخ به این سوال که ایده دیوارنگاره‌ها از کجا آمد؟ گفت: فکر می‌کنم ماجرای دیوارنگاره‌ها با دیوارنگاره میدان ولیعصر شروع شد و به نوعی به تابلوی گفتمان انقلاب اسلامی در هنر تبدیل شدند. برخی مواقع این دیوارنگاره مواضع منفی و گاهی هم بازخورد مثبت در برداشت. هر موقع کار جدی بر روی آن انجام شده، واکنش‌های داخلی و خارجی داشته است. 

باقری ادامه داد: ویژگی عکس صحنه‌پردازی شده این است که با وجود ابزار‌های فتوشاپ ذهن ما عکس را به مثابه امر واقعی تلقی می‌کند. همانطور که با دیدن یک فیلم سینمایی می‌خندیم یا گریه می‌کنیم، وقتی شما از عکس صحنه‌پردازی شده استفاده می‌کنید، مردم آن را باور می‌کنند. 

مدیر خانه عکاسان ایران در پاسخ به این سوال که با وجود ابزار‌های هوش مصنوعی به فکر جایگزین کردن آن با ابزار‌های گریم و صحنه و ... نیستید؟ گفت: هوش مصنوعی در زمینه انسان و روح انسان عاجز است. وقتی هوش مصنوعی بخواهد روح انسانی را بازتاب دهد، کار مصنوعی از آب در می‌آید. 

وی درباره عکسی بخاطر مردم فلسطین و با الهام از آیات قرآن کریم گرفته شده، گفت: عکاسی صحنه‌پردازی شده از لحاظ تولید مثل یک پلان از فیلم است، که خروجی‌اش باید مثل یک فیلم سینمایی باشد. لایه اصلی عکس سپردن فرزندان به آب است. اما در کنار آن وقایع تکان‌دهنده و افرادی که در خط مقدم روایت داستان هستند و نماد مقاومت فلسطین هستند، داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • ببینید | شاهکار شهرداری خور و بیابانک اصفهان؛ تبدیل خیابان به رودخانه با بارش باران
  • مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • حال ناخوش درختان کاشته شده در خیابان رضوان داراب + فیلم
  • مدارس متروکه گلستان به اقامتگاه بوم‌گردی تبدیل می شوند
  • دیوارنگاره‌ها به تابلوی گفتمان انقلاب اسلامی تبدیل شدند
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان