Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@23:09:53 GMT

دستگیری 3 زن شیادی که مردان را غفال می کردند

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۷۵۰۹

دستگیری 3 زن شیادی که مردان را غفال می کردند

۳ زن شیاد به جرم اغفال و سرقت از مردان در اهواز شناسایی و دستگیر شدند.

رهنگ محسن دالوند  اظهار کرد: در پی گزارش‌های رسیده مبنی بر وقوع چند فقره سرقت به روش بی‌هوش کردن صاحب‌خانه و سرقت لوازم منزل توسط اعضای باند سه نفره سارقان زن بررسی موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۲۶ اهواز با کار اطلاعاتی هویت و مخفیگاه سارقان را که ۳ زن جوان بودند، شناسایی کرده و پس از هماهنگی مرجع قضائی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: سارقان پس از شناسایی شخص مورد نظر که معمولاً افراد صاحب موقعیت و متمول بودند، با آنها طرح دوستی ریخته و با وعده‌های واهی و پس از راه یافتن به منزل شخصی آنان با خوراندن مواد بیهوشی صاحب‌خانه را بی‌هوش و اموال منزل را سرقت می‌کردند.

سرهنگ دالوند عنوان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان اموال سرقتی زیادی از قبیل طلاجات، ساعت، عینک آفتابی و گوشی‌های موبایل گران‌قیمت، تلویزیون ال. ای. دی، لپ‌تاپ، تبلت، دوربین دیجیتال عکاسی، فیلم‌برداری و تعداد زیادی فلش مموری کشف شد و متهمان در تحقیقات پلیس به پنج فقره سرقت به روش بی‌هوش کردن صاحب‌خانه در نقاط مرفه نشین شهر اهواز اعتراف کردند.

وی در پایان با اشاره به استرداد اموال مکشوفه به مالباختگان بیان کرد: متهمان پس از صدور قرار تأمین مناسب روانه زندان شدند./ مهر

اغفال سایبری دختر جوان به بهانه ازدواج

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر

عبدی گفت: در پی گزارش سرقت از منزل بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در محل حاضر شدند و رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

 عبدی اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده ماموران مشخص شد سه سارق اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضایی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و ۲ متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر کردند و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی اهر گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

عبدی ادامه داد: از متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره‌ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی. وی. آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه