Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلبوم محمدرضا شجریان و پرویز مشکاتیان با نام «خراسانیات» منتشر شد. آثار این آلبوم در سال ۱۳۶۵ ضبط شده اما تا امروز به بازار موسیقی عرضه نشده بود.

به گزارش ایمنا، آلبوم «خراسانیات» اثر ناشنیده محمدرضا شجریان و زنده‌یاد پرویز مشکاتیان امروز سه‌شنبه ۲۰ اسفندماه منتشر شد.

در این مجموعه موسیقایی که برگرفته از موسیقی مقامی خراسان است، از اشعار باباطاهر عریان و ملک‌الشعرای بهار بهره گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضبط استودیویی این آلبوم مربوط به سال ۱۳۶۵ بوده، اما تا به حال منتشر نشده بود.

اجرای موسیقی آلبوم «خراسانیات» را نیز گروه عارف برعهده داشته است. از نوازندگان این گروه می‌توان به پرویز مشکاتیان، منصور سینکی، جمشید عندلیبی، محمد فیروزی، اردشیر کامکار، بیژن کامکار و ارژنگ کامکار اشاره کرد.

منبع: خبرآنلاین

کد خبر 414266

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمدرضا شجریان موسیقی آلبوم موسیقی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پرویز مشکاتیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۷۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس سرانجام درخواست مهم سپاهانی‌ها تن داد!

به گزارش "ورزش‌سه"، از زمان انتخاب ژوزه مورایس به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان همواره یک درخواست از سوی جامعه هواداری این تیم وجود داشته و آن هم اضافه شدن یک دستیار ایرانی به کادر فنی او بوده است؛ درخواستی که در سال اول حضور این مربی به شکل کاملا جدی از سوی این مربی رد شد و او تاکید داشت که برای این تصمیم به شناخت زیادی نیاز دارد.

مورایس در اولین مصاحبه خود در شبکه اصفهان در واکنش به این سوال ضمن اشاره به خاطره تلخی که از رهبری پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی دارد، گفت:« پیش از کار کردن با کسی باید با جامعه او آشنا شد و نظر هواداران را درباره او را نیز داشت. این دستیار قرار است رهبری تیم را برعهده داشته باشد و حتی بهتر و بیشتر کار کند و بسیاری از موارد را با ارتباط کلامی پیش ببرد. به همین دلیل نمی‌توان با مربی پیش از آنکه او را شناخت یا طرز فکرش را دانست کار کرد. باید بتوان تیم را به خوبی هدایت کرد و از همین روی باید مربی‌ای را اضافه کرد که شناخت کافی روی او وجود داشته باشد و ایده‌های من را دنبال کند. تجارب تلخ و ناموفقی در این حوزه در کره‌جنوبی داشتم و به همین خاطر حساسیت زیادی روی انتخاب دستیار داخلی دارم.» 

حالا و پس از نزدیک به دو فصل حضور مورایس در لیگ برتر فوتبال ایران و در روزهایی که سپاهان شرایط خوبی ندارد، شاهد انتخاب جلال امیدیان به عنوان یکی از دستیاران ژوزه مورایس هستیم، تا تغییر قابل توجهی در اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی ایجاد شده باشد و فضای تمرینات تحت الشعاع قرار بگیرد.

امیدیان در لیگ‌های هجدهم و نوزدهم یکی از دستیاران امیر قلعه‌نویی و به واسطه اصفهانی بودن و سال‌ها حضور در ذوب‌آهن، شناخت خوبی از فضای پیرامون باشگاه سپاهان دارد. او پس از پایان کار امیر قلعه‌نویی 5 هفته پایانی رادر اصفهان ماند و به همراه تکسیرا تیم را تا پایان فصل هدایت کردند. امیدیان سپس با انتخاب محرم نویدکیا بار دیگر همکاری با قلعه‌نویی را اینبار در گل‌گهر آغاز کرد و در حالی که همچنان گل‌گهر با قلعه‌نویی همکاری می‌کرد، تصمیم گرفت از کادر سرمربی فعلی تیم ملی جدا شود و به یار قدیمی‌اش مجتبی حسینی در پیکان بپیوندد که در ذوب‌آهن خاطرات خوشی از همکاری با او داشت؛ این همکاری پس از پیکان تاکنون در آلومینیوم هم ادامه دار بود و حالا با جلب رضایت مجتبی حسینی از بازی برابر ذوب‌آهن شاهد حضور امیدیان روی نیمکت سپاهان خواهیم بود.

انتخاب امیدیان به عنوان دستیار مورایس اقدام بزرگی از سوی این مربی برای تغییر شرایط تیم و پاسخ مثبت به خواسته‌های هواداران تیم است که باید دید چطور نتیجه خواهد داد.

دیگر خبرها

  • نماهنگ «فصل همدلی» منتشر شد/ آهنگسازی محمدرضا چراغعلی
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • «عالیجناب بو» اثر جدید محمدرضا یوسفی منتشر شد
  • آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی ۱۴۰۲ منتشر شد
  • مورایس سرانجام درخواست مهم سپاهانی‌ها تن داد!
  • در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟
  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی سال قبل اعلام شد
  • اضافه شدن ۶ دستگاه همودیالیز به بیمارستان کامکار قم