Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@10:28:00 GMT

دیدار صمیمانه اراکی‌ها با استاندار مرکزی

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۷۵۹۰

محرابی مدیرعامل باشگاه و خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک روز دوشنبه با آقازاده استاندار مرکزی دیدار و در خصوص مسائل مختلف پیرامون باشگاه و تیم نکاتی را به استاندار ارائه کردند.

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان این دیدار ضمن قدردانی از استاندار ورزشی استان که با شرایط حاکم در جامعه در این جلسه حضور یافتند بیان داشت: خوشبختانه این جلسه در فضایی کاملا صمیمی و دوستانه برگزار شد و گزارشی از آخرین وضعیت تیم توسط بنده و مدیرعامل باشگاه به استاندار ارائه و آقای آقازاده در جریان کامل شرایط تیم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

خطیبی در ادامه با اشاره به اینکه امسال با توجه به نتایج بدست آمده،تیم فوتبال آلومینیوم اراک در شرایط صعود قرار دارد اظهارداشت: استاندار مرکزی در این جلسه از تمامی بازیکنان،کادرفنی،اعضای مختلف باشگاه، و هواداران بخاطر کسب نتایج خوب قدردانی کرد و حمایت خود را از تیم فوتبال آلومینیوم در ادامه رقابت ها اعلام نمود و ابراز امیدواری کرد تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان فصل بتواند آروزی دیرینه فوتبال دوستان اراکی را تحقق بخشد و با صعود به لیگ برتر دل همه را شاد کند.

 

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تصریح کرد: در این هفته های پایانی لیگ، همدلی و وحدت رمز موفقیت تیم خواهد بود و اگر همه دست اندرکاران از جمله مسئولین استان مرکزی، مدیریت ورزش استان، مدیران کارخانه آلومینیوم، اعضای هیئت مدیره باشگاه، کادر فنی و بازیکنان، رسانه ها و هواداران از این تیم حمایت همه جانبه داشته باشند و به دور از هرگونه حاشیه به پیشرفت تیم کمک کنند قطعاً نتایج دلخواه حاصل می شود و به امید پروردگار تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان فصل لیگ برتری خواهدشد.

 

رسول خطیبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رسول خطیبی تیم فوتبال آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۷۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند

به گزارش قدس آنلاین تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دیدار معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان میزبان ذوب آهن فولاد شهر بود که در پایان با نتیجه ۱ - ۰ پیروز شد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و در حالی که سپاهانی‌ها در زمین بودند بازیکنان ذوب آهن پس از چندین دقیقه تاخیر وارد زمین شدند تا نیمه دوم آغاز شود.

در دقیقه ۶۸ ارسال پاس اعرابی برای شهریار مغانلو با خطای مهرداد رضایی توسط پیام حیدری خطای پنالتی اعلام شد. شهریار مغانلو خودش پشت ضربه ایستاد و با یک ضربه دقیق بغل پای چپ با وجود اینکه جعفری دروزاه بان ذوبی‌ها جهت ضربه را تشخیص داده بود، دروازه را باز کرد.

این دیدار در نهایت با تک گل مغانلو به سود سپاهان به پایان رسید. سپاهان با این پیروزی ۴۲ امتیازی شد و به رتبه سوم جدول لیگ برتر صعود کرد.

ذوب آهن نیز با ۳۰ امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • شکست اراکی‌ها مقابل حریف بالای جدولی 
  • کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند
  • یک جلسه محرومیت تعلیقی برای حسینی و جریمه نقدی مرادمند و باشگاه استقلال/ محرومیت برای تماشاگران اراکی
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد
  • سپاهانی‌های سابق به خانه بازگشتند