Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@21:15:46 GMT

احتمال تغییر زمان مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۷۶۱۸

ساعت24-سخنگوی دولت از احتمال انتقال انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی به شهریورماه ۱۳۹۹ خبر داد.

علی ربیعی سخنگوی دولت، درخصوص سرنوشت برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که قرار بود در تاریخ ۲۹فروردین برگزار شود؟ گفت:‌ اگر تا روز ۲۹ فروردین شرایط کرونا در کشور به همین وضع باشد، با هماهنگی شورای نگهبان تاریخ برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه های مشمول به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثلا احتمال دارد به شهریور موکول شود.

وی درباره انتخاب جایگزین فاطمه رهبر در حوزه انتخابیه تهران نیز گفت: ضمن عرض تسلیت به مناسبت در گذشت خانم فاطمه رهبر ، در خصوص جایگزین ایشان هم  باید عرض کنم که قانون تصریح دارد که در  چنین شرایطی، فرد جایگزین باید با  برگزاری اولین انتخابات پیش رو ، انتخاب شود که بدین ترتیب با انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ همراه خواهد شد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد مرحله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۷۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی گفت: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صداوسیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی صداوسیما محسن نصرپور اظهار کرد: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صداوسیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

نصرپور افزود: همچنین برنامه تبلیغات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم به صورت رایگان توسط صداوسیمای خراسان رضوی تهیه و پخش خواهد شد.

وی افزود: هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان هم در ضبط مناظرات نامزدها و برنامه‌های تبلیغاتی آنان نظارت خواهد کرد.

در ادامه حجت الاسلام حسنعلی اخلاقی و کاظم معتمدی فر دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابی مشهد و کلات، از ابتکار صداوسیما برای اجرای عدالت رسانه‌ای بین کاندیداهای مجلس شورای اسلامی تشکر کردند و گفتند این کار نقش بسیار زیادی در کاهش هزینه‌های تبلیغات کاندیداها و شنیده شدن برنامه‌های آنها توسط مخاطبان داشته است.

کد خبر 747980

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد