Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: پزشکان چینی می گویند در بین همه بیماری‌های زمینه‌ای "فشار خون بالا" یک عامل خطرناک مهم است..

یک پزشک چینی که از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا جدید (کووید 19) در شهر "ووهان" چین به مداوای بیماران بدحال بستری این ویروس پرداخته می‌گوید تقریبا بیش از نیمی از قربانیان ویروس کرونا جدید در چین، فشار خون بالایی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش خرداد از  عصرایران به نقل از وب سایت "بلومبرگ"، دکتر "دو بین" مدیر بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان دانشکده پزشکی دانشگاه پکن که از زمان اپیدمی کرونا ویروس جدید برای مداوای بیماران بدحال به ووهان چین رفته، در مصاحبه‌ای تلفنی با بلومبرگ از ووهان چین گفت:" بیماران فشار خونی نسبت بسیار بالایی از آمار مرگ و میر ویروس کرونا را به خود اختصاص داده‌اند."



پزشکان چینی: فشار خون بالا مهم‌ترین فاکتور خطر بیماری

در حالی که هنوز نتایج تحقیق منتشر شده‌ای در این زمینه وجود ندارد اما پزشکان چینی بر اساس تجربیات 2 ماه گذشته خود می‌گویند بیش از نیمی از قربانیان ویروس کرونا در شهر ووهان فشار خون بالایی داشته‌اند و ویروس کرونا در این بیماران زمینه‌ای منجر به شدت بیماری وخیم‌تری می‌شود.

به گفته این پزشک چینی از میان 170 قربانی در ماه ژانویه در شهر ووهان بیش از نیمی از آنها فشار خون بالایی داشته‌اند.

دکتر "دو بین" در این باره گفت:" بر اساس آنچه که توسط پزشکان دیگر به من گفته شده و داده‌هایی که خودم می‌توانم آنها را ارزیابی کنم، در بین همه بیماری‌های زمینه‌ای "فشار خون بالا" یک عامل خطرناک مهم است... هر چند که هنوز هیچ تحقیقی در مورد این مساله منتشر نشده اما ما بر اساس تجربیات‌مان معتقدیم فشار خون بالا می‌تواند یک عامل مهم در وخیم‌تر شدن حال بیماران کرونایی باشد."

این پزشک چینی گفت: ما به طور ویژه در این بیماری مراقب بیماران سالمند و افرادی هستیم که فشار خون بالایی دارند."

دکتر "دو بین" مداخله هر چه  سریع‌تر تیم پزشکی و پرستاری برای بیماران بدحالی که اکسیژن خون آنها کاهش یافته و قادر به تنفس نیستند را از  فاکتورهای مهمی دانست که می‌تواند آمار تلفات ویروس کرونا جدید (کووید 19) را به نحو قابل ملاحظه‌ای کاهش دهد.
برچسب ها: کرونا ، کرونا ویرووس ، فشار خون

منبع: خرداد

کلیدواژه: کرونا فشار خون فشار خون بالایی فشار خون بالا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۷۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود

سردار حجازی گفت: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت ها عمق بخشی کرد. سردار حجازی یکی از بازوان اصلی محور مقاومت بود و محبوبیت بالایی نزد شهید سلیمانی داشت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار «حسین اشتری» مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید حجازی که امروز در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد، دقایقی به سخنرانی پرداخت و گفت: شهید حجازی  یکی از افرادی بود که در مکتب امام راحل تربیت و رشد کرده بود. سردار حجازی  مدتی توسط رژیم ستمشاهی در زندان و تحت شکنجه بود  و  نقش مهمی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نقش ایفا کرد. 

سردار اشتری ادامه داد: شهید حجازی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سنگرهای مختلفی خدمت و در دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرد و در سازماندهی، ساماندهی و جذب نیروها  و هر پست ها و مسئولیت هایی  که داشت از آنها  سرافراز  بیرون آمد. 

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان شهید حجازی در جبهه مقاومت نقش موثری داشت،  افزود: سردار حجازی دارای ایده  و تفکری ساختارمند داشت و در هر مسئولیتی به زیر ساخت ها نیز توجه و به ساختارها عمق بخشی می کرد. این شهید عزیز در کادرسازی بسیار  توانمند بود و  در  رشد و تربیت مدیران و فرماندهان  نقش موثری داشت.

مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد

وی با بیان اینکه سردار حجازی در فرماندهی جامعیت داشت و در سطح استراتژی و راهبردی فرماندهی می کرد، یادآور شد: سردار حجازی در  مسئولیت های مختلف موفق بود چرا که جامعیت داشت و در کنار روحیه عملیاتی روحیه فرهنگی بالایی داشت و موجب رشد و شکوفایی بسیج شده بود.

سردار اشتری با بیان اینکه سردار حجازی فردی اخلاق مدار، ولایتمدار و با اخلاص  بود،  تاکید کرد: سردار حجازی فردی انقلابی و علاوه بر اینکه در حوزه عملیاتی تبحر خوبی داشت در حوزه های فرهنگی، اجتماعی فردی موثر بود. پدر شهید حجازی از متدین و خیرین اصفهان بود و در منزل شان روضه اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می شد.

وی با بیان اینکه مدیون مجاهدت های شهدا هستیم،  خاطرنشان  کرد: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت ها عمق بخشی کرد. سردار حجازی یکی از بازوان اصلی محور مقاومت بود و محبوبیت بالایی نزد شهید سلیمانی داشت.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم
  • درخواست سبدگردانی برای چه افرادی مناسب است؟
  • تحقیق جدید: کمبود خواب با افزایش ریسک ابتلا به دیابت نوع ۲ پیوند دارد
  • تحقیق جدید؛ کمبود خواب ریسک ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهد
  • فاکتور شکست‌های اسرائیل از جیب مردم آمریکا + فیلم