Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان مردم را به رعایت توصیه‌ها و دستورالعمل‌های مسئولان در خصوص پیشگیری و جلوگیری از آلودگی به ویروس کرونا توصیه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی با اشاره به شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: از خداوند می‌خواهیم هرچه زودتر این بلیه که کشور ما و همه جامعه انسانی و اسلامی را گرفتار کرده، دفع شود و مردم بتوانند زندگی عادی‌شان را ادامه بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه حفظ جان مردم و هر شهروندی برای خودش لازم و ضروری است و علاوه بر خودمان، نسبت به همنوعان وظیفه داریم تا جایی که در توان ما هست، بستر را فراهم کنیم تا مشکلی پیش نیاید تصریح کرد: در صورتی که حضور در تجمعات رعایت نشود، دچار مشکل خواهیم شد و مردم باید حتی‌المقدور توجه داشته باشند و به توصیه‌های رسمی صدا و سیما، خبرگزاری‌های رسمی کشور و مسوولان توجه کنند.

امام جمعه کرمان با تاکید بر اینکه مردم باید به توصیه‌های‌های پزشکان فرهیخته و زحمتکش که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند، بیشتر توجه کنند، گفت: انشاءالله همه دست دست هم بدهیم تا بتوانیم این مشکل را هرچه زودتر حل کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در ایران کرونا در کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر واحد‌های نانوایی قم تشدید شده‌است

سعید محمدی گفت: در همین رابطه برای نظارت هرچه بیشتر بر عملکرد نانوایی‌های فعال در قم کارگروهی متشکل از اتحادیه نانوایان، اداره کل صنعت و معدن، سازمان جهاد کشاورزی، مرکز بهداشت، اداره کل تعزیرات حکومتی و اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان تشکیل شده‌است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم  افزود: در جریان اجرای این طرح نظارتی ویژه در سطح استان قم، با واحد‌های نانوایی که تخلف‌هایی همچون عرضه خارج از شبکه، رعایت نکردن ساعت کاری، عدم توجه به مسائل بهداشتی و پخت نان بی‌کیفیت را داشته باشند، به شدت برخورد می‌شود.

او ادامه داد: از طرف دیگر در این طرح، واحد‌های نانوایی که در پایش‌های صورت گرفته به استاندارد‌های تعیین شده در زمینه‌های مختلف توجه لازم را داشته باشند، تشویق و تقدیر خواهند شد.

محمدی با اشاره به ادامه دار بودن این طرح نظارتی، گفت: انتظار ما از نانوایان استان قم این است که نان بسیار باکیفیتی را دست مردم بدهند، ساعات کاری را رعایت کنند و نسبت به مسائل بهداشتی توجه لازم را داشته باشند.

گندم مورد نیاز استان قم در سیلوی بِتُنی ۱۱۰هزار تُنی شهید آصف نخعی که در جنوب غربی شهر قم در محور قم ـ سلفچگان قرار دارد، ذخیره می‌شود؛ این سیلو از امکانات و تجهیزات کامل تخلیه و بارگیری گندم برخوردار است.

آزمایش‌های انجام شده توسط نهاد‌های نظارتی همچون اداره کل استاندارد نشان می‌دهد آرد توزیع شده در میان نانوایی‌های استان از کیفیت لازم برخوردار است و در ادامه نانوایان عزیز قمی نیز تلاش می‌کنند با مهارت بالای خود، نان با کیفیتی را به دست مردم برسانند، به نحوی که مسئولان حوزه آرد و نان قم بیان می‌کنند نان‌های تولید شده در این استان به‌خصوص نان سنگک از بهترین نان‌های کشور است.

به طور کلی حدود ۹۰۰ نانوایی در سطح شهر و مناطق مختلف استان قم فعال است و نانوایان در این استان انواع نان‌های مورد علاقه مردم را تولید می‌کنند. پنج کارخانه تولید آرد نیز در قم فعال است و میزان آرد مصرفی نانوایی‌ها در این استان در هر ماه بیش از ۱۰ هزار تُن است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • صدور مجوز حضور بانوان برای تماشای فوتبال در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • انتخابات مجلس در فضایی امن و توأم با آرامش و با مشارکت خوب مردم برگزار شد
  • نظارت بر واحد‌های نانوایی قم تشدید شده‌است
  • تاکید استاندار تهران بر آمادگی جمعیت هلال احمر
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • همراهی مردم با پلیس برای پیشگیری از سرقت
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • تاکید دادستان اصفهان بر رعایت حرمت ماه رمضان
  • مسئولان استان ایلام برای تحقق شعار سال تلاش کنند
  • تبیین مبانی شعار سال برای مدیران دستگاه های اجرایی استان