Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@02:02:41 GMT

با سریال‌های نوروز ۹۹ بیشتر آشنا شوید

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۸۰۰۷

با سریال‌های نوروز ۹۹ بیشتر آشنا شوید

شبکه های سیما برای عید نوروز سریال های متنوعی را تولید کرده و طی روزهای آتی روی آنتن خواهند برد.

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، نوروز امسال نیز همچون سال های گذشته شبکه های سیما سریال های ویژه این ایام را آماده کرده اند و این روزها برخی از این گروه ها مشغول به پایان رساندن آخرین مراحل ساخت آثارشان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید امسال نسبت به سال های گذشته تلویزیون رسالت سنگین تری در سرگرم کردن مخاطبان خود داشته باشد و با توجه به بیماری فراگیر کرونا از دید و بازدیدهای همیشگی خبری نباشد و مردم بیشتر اوقاتشان را در خانه سپری کنند و تلویزیون هم از این فرصت می تواند در سرگرم کردن آنها بیشترین بهره را ببرد.

براین اساس امسال نیز تلویزیون با پخش ۴ سریال به استقبال سال جدید خواهد رفت و مجموعه های تلویزیونی «پایتخت ۶» به کارگردانی سیرویس مقدم، سریال «کامیون» ساخته مسعود اطیابی، سریال «دوپینگ» به کارگردانی رضا مقصودی و سریال «میانبر» به کارگردانی یزدان فتوحی و امیرنوری از شبکه های مختلف سیما روی آنتن خواهد رفت.

«پایتخت» و ماجراهای تازه

پخش سریال «پایتخت» دیگر تبدیل به یک سنت در ایام نوروز شده است و مردم که همه شخصیت های این سریال را دوست دارند عادت کرده اند تا منتظر ماجراهای جالب و تازه ای از این خانواده دوست داشتنی باشند.

فصل جدید این سریال اما با اتفاقی ناگوار کار خود را آغاز کرد و آن هم چیزی نبود جز درگذشت خشایار الوند، نویسنده خوش ذوق این مجموعه که همه عوامل و دوستدارانش را در اندوه عمیقی فرو برد تا جایی که سازندگان این سریال از ساخت سری جدید این مجموعه انصراف دادند اما چندی نگذشت که مصمم تر از قبل پا در عرصه تولید گذاشتند.

فصل جدید این مجموعه به سرپرستی محسن تنابنده و نویسندگی آرش عباسی تولید شده است و قرار است طی ۱۵ قسمت، هرشب در ایام عید ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما روی آنتن برود.

در این فصل بهبود فریبا که در فصل گذشته خبر از فوت او داده شده بود به همراه دو کودک آفریقایی به وطن بازمی‌گردد. از سوی دیگر نقی معمولی راننده نماینده مجلس می‌شود و همین اتفاقات بستر اصلی قصه را شکل می‌دهد.  بهتاش فریبا فرزند بهبود نیز به لیل قد و قواره‌ای که دارد سر از تیم فوتبال و دروازه بانی در می‌آورد. حالا باید دید با این حجم از اتفاقات خانواده معمولی در ۱۵ قسمت چه سرنوشتی پیدا خواهند کرد و آیا این فصل پرونده این خانواده جذاب و دوست داشتنی بسته می‌شود یا این قصه همچنان ادامه دارد!

محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، مهران احمدی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی، سیدامیرسیدزاده، عطیه جاوید، سلمان خطی، ابوالفضل رجبی، غلامعلی رضایی بازیگران اصلی این سریال هستند.

«کامیون» در شبکه دو

اما شبکه دو سیما امسال با سریال «کامیون» به کارگردانی مسعود اطیابی به استقبال نوروز می رود. در خلاصه داستان این مجموعه طنز که درباره یک پیشکسوت فوتبال است، آمده که او مدتی روی کامیون باربری کار می‌کند و پس از آشنایی با سه دانشجو که صاحب‌خانه به دلیل مشکلاتی اثاثیه‌شان را به خیابان ریخته است، درگیر ماجراهایی می‌شود. صابر، وحید و اشکان سه دانشجویی هستند که به دلیل مشکلاتی توسط صاحبخانه اثاثیه‌شان به خیابان ریخته شده. نادر و دانشجوها با هم آشنا می‌شوند که این آشنایی زمینه‌ساز اتفاقات مختلفی در روند داستان می‌شود.

داستان این سریال را شهاب عباسی بر اساس طرحی از شهروز شکورزاده نوشته است.

مهدی هاشمی، لعیا زنگنه، جهانبخش سلطانی، بیتا سحرخیز، نادر سلیمانی و با معرفی علی عامل هاشمی، بهنام شرفی، هادی مرتضی زاده، ماهان عبدی، کامیاب دانشپور در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. موسیقی تیتراژ این سریال نیز توسط ماکان بند خوانده شده است.

سریال طنز «کامیون» در ۳۰ قسمت هر شب ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

«دوپینگ» شبکه سه در ایام نوروز

شبکه سه سیما با «دوپینگ» خود را برای نوروز ۹۹ آماده می کند. این سریال به کارگردانی رضا مقصودی فیلمنامه نویس نام آشنای سینما تولید شده است.

«دوپینگ» مضمونی کمدی فانتزی دارد و فیلمنامه آن را مقصودی در ۱۵ قسمت به رشته تحریر درآورده است. هرچند این سریال توسط رضا مقصودی کارگردانی شده، اما به دلیل اینکه پروژه برای رسیدن به آنتن نوروزی شبکه سه سیما دیرتر از برنامه‌ریزی کلید خورد، سیدامیر پروین‌حسینی، تهیه‌کننده سریال از برزو نیک‌نژاد نیز برای تصویربرداری برخی بخش‌های سریال کمک گرفته تا با حضور غیررسمی او به عنوان کارگردان، این مجموعه به پخش قطعی نوروزی برسد.

هادی حجاری فر، شبنم مقدمی، الناز حبیبی، نیما شعبان نژاد، محمد بحرانی، علیرضا آرا، فرزین محدث، میثاق جمشیدی، مینا جعفرزاده، شیوا خسرومهر، زهره صفوی، ایلیا کیوان، وحید رحیمیان، شیما جهانگیری، فرشید نزاکتی، مهتاب حسینی، زهرا کوهساریان و فروغ اکبری بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

«دوپینگ» در ۱۵ قسمت هر شب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

«میانبر» میهمان شبکه پنج می‌شود

سریال «میانبر» به کارگردانی یزدان فتوحی و امیرنوری در ۳۰ قسمت تولید شده است. این سریال که از مضمونی طنز برخوردار است، با رویکرد مسئله «انتخاب» درباره داستان‌هایی است که برای چند خانواده ساکن در یک آپارتمان رخ می‌دهد. ساکنان مجتمع مسکونی برای حل این مسائل در آپارتمان شان انتخابات تشکیل می‌دهند. داستان در یک آپارتمان چند واحدی می گذرد که ساکنان آن با مشکلاتی روبه رو هستند. از طرفی با انتخاب مدیر ساختمان مواجه می شوند و در این بین ماجراهایی برایشان رقم می خورد.

این سریال در صدا و سیمای مرکز البرز تولید شده است و غلامرضا نیکخواه، کمند امیر سلیمانی، محمود جعفری، سیاوش رچاغی‌پور، شهین تسلیمی، حمید نیک نبرد، آرش نوذری و اشکان اشتیاق در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مجموعه تلویزیونی میانبر هر روز هفته به غیر از پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۳ از شبکه پنج تهران روی آنتن می رود. همچنین ساعت تکرار این مجموعه ساعت ۲:۳۰ و بازپخش دوم آن ساعت ۱۰:۳۰ خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سریال های نوروز ۹۹ پایتخت 6 دوپینگ تولید شده روی آنتن شبکه سه ۱۵ قسمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۸۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بازی اختاپوس» از شبکه یک سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مجموعه مستند به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد فیاضی، به موضوع شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان‌الاقصی می پردازد.

«بازی اختاپوس» روایتی متفاوت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی است که در ۱۰ قسمت تولید شده است و وحید رونقی روایت آن را بر عهده دارد.

این مستند محصول مشترک مستند سیما و موسسه اندیشه شهید آوینی است که هر شب ساعت ۲۳ پخش و روز بعد ساعت ۱۷ تکرار می شود.

 

دیگر خبرها

  • «همیشه با هم» در «پا به ماه» روی آنتن شبکه دو
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • «هیس، هیچی نیس!» روی آنتن تلویزیون می‌رود
  • «هیس، هیچی نیس!» از یک اردیبهشت به آنتن می‌رسد/ رونمایی از پوستر
  • فانتزی «هیس، هیچی نیس!» از اول اردیبهشت روی آنتن می‌رود
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین
  • بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما
  • «بازی اختاپوس» از شبکه یک سیما
  • «بازی اختاپوس» امشب در تلویزیون
  • «بازی اختاپوس» روی آنتن شبکه یک سیما / رژیم صهیونیستی چگونه شکل گرفت؟