Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جهت مبارزه کرونا ویروس خدمات اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان‌غربی به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ ایمنی و سلامت کارکنان دستگاههای اجرائی و مردم و کاهش ترددهای غیرضروری ارباب رجوع به ادارت همه خدمات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی در سایت اینترنتی به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

urmiachto.ir قابل دسترسی است.

سایت اداره کل علاوه بر بارگذاری آخرین اخبار مربوط به رویدادهای گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان دارای بخش هایی است که در آن شهروندان می توانند خدمات درخواستی خود را از قبیل استعلامات، پی گیری دریافت و تمدید مجوز کارگاه های صنایع دستی، تاسیسات گردشگری، اطلاع از شرایط و فرایند کسب مجوزهای کارآفرینی در حوزه گردشگری و صنایع دستی و دیگر موارد را ثبت و پی گیری کنند.

اطلاعات شناسه دار خدمات الکترونیکی و امکان ثبت الکترونیکی درخواست خدمات و مکاتبات شهروندان از طریق فرم های الکترونیکی در بخش میز خدمت سایت قابل دسترسی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خدمات الکترونیکی کرونا آذربایجان غربی میراث فرهنگی صنایع دستی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاوش و سامان‌دهی قلعه تپه تاریخی ابهر

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سعید صفوی گفت: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان با همکاری شهرداری و شورای شهرشهرستان ابهر ابتدا عرصه قلعه تپه را باید تدقیق کند و بعد از نامه نگاری با پژوهشگاه باستان‌شناسی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مجوز کاوش این سایت را دریافت کند و پس از کاوش، این بخش می‌تواند برای شهرستان تبدیل به سایت موزه شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان بیان کرد: برای ایجاد سایت موزه مذکور اقداماتی همچون ساماندهی فضایی، طراحی محیطی، اصلاح مسیرهای دسترسی، ورودی و خروجی منتهی به سایت و نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی در مسیر جاده باید توسط شهرداری و شورای شهر و همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان انجام شود

صفوی گفت: اجرای طرح توسعه امامزاده اسماعیل ابهر گامی مؤثر در راستای عمران و آبادانی این بنای تاریخی است که باید در این خصوص جلسه‌ای با موافقان و مخالفان طرح برگزار شود تا بتوانیم شاهد عملیات اجرایی این پروژه باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: با ساماندهی محوطه امامزاده شناط این مکان به محلی برای تجمع مردم در مناسبت‌های ملی، مذهبی، فرهنگی و اجتماعی تبدیل خواهد شد که تبیین این جایگاه و تبدیل آن به قطب فرهنگی کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است.

صفوی افزود: طراحی و اجرای المان تاریخی برای سر در ورودی شهرستان ابهر برگرفته از قلعه تپه و المان آسیاب آبی در میدان اصلی شهرستا ن توسط شهرداری و شورای شهر انجام خواهد گرفت که با نظارت بر طراحی و اجرای اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان در این شهرستان اجرا خواهد شد که هفته آینده جلسه‌ای در این خصوص در شهرداری شهرستان برگزار خواهد شد.

قلعه تپه ابهر مربوط به دوران تاریخی پس از اسلام است و در ابهر، خیابان خلیل طهماسبی، روبه‌روی شبکه بهداشتی واقع شده است. این اثر در تاریخ ۷ مهر ۱۳۸۱ با شماره ثبت ۶۱۷۰ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده

کد خبر 6082325

دیگر خبرها

  • تداوم خدمات‌رسانی به گردشگران در جاذبه‌های تاریخی و پایانه‌های مسافرتی استان اصفهان
  • پتانسیل های گردشگری استان کرمانشاه هنوز بخوبی معرفی نشده اند
  • کاوش و سامان‌دهی قلعه تپه تاریخی ابهر
  • موافقت با ۱۴ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • بازدید از بناهای تاریخی کردستان روز پنجشنبه رایگان است
  • شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌فرهنگی قم
  • ۱۸میلیارد تومان صرف مرمت بناهای تاریخی کردستان شد