Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جواد ساداتی نژاد از تصمیم گیری طرح تعطیلی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل در ستاد ملی کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان،  نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در جدید ترین توئیت خود در صفحه اجتماعی توئیتر از پیگیری طرح تعطیلی این دو شهرستان و تصمیم گیری در این خصوص در ستاد ملی کرونا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر «سید جواد ساداتی نژاد» در این توئیت نوشته است: امروز در جلسه کمیسیون بهداشت که با حضور رئیس مجلس و وزیر بهداشت برگزار شد، شرکت کردم. با توجه به وضعیت منطقه موارد مختلفی را مطرح کردم که مهم ترین آن درخواست تعطیلی منطقه بود تا با مشارکت مردم زنجیره انتقال ویروس قطع شود.

 

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس افزود: مقرر شد موضوع را در ستاد ملی کرونا مطرح و تصمیم گیری کنند./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس شهرستان آران و بیدگل ویروس کرونا تعطیلی مدارس و ادارات آران و بیدگل کاشان کرونا مجلس کاشان و آران و بیدگل ستاد ملی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۸۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند

امام جمعه آران و بیدگل ضمن تاکید بر برگزاری یادواره شهدا، گفت: مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آران و بیدگل، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل سلیمانی شامگاه دوشنبه در دیدار با عوامل برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم، اظهار داشت: حضور در یادواره شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی و فرصتی برای زنده نگه داشتن آرمان‌ها و ارزش‌هایی است که شهدا برای آن‌‌ها جان خود را فدا کردند.

وی در بیان اهمیت برگزاری یادواره شهدا و لزوم زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، گفت: یادواره شهدا نمادی از وحدت و همبستگی مردم در برابر دشمنان و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه آران و بیدگل با تاکید بر محتوای صحیح برنامه‌های یادواره شهدا و انتقال پیام‌های صحیح به مخاطبان خاطر نشان کرد: استفاده از روش‌های نوین و جذاب برای انتقال مفاهیم، مشارکت فعال خانواده‌‌های شهدا و ایثارگران، ایجاد فضایی معنوی و عرفانی، توجه به نکات اخلاقی و احترام به مقام شهدا باید از محورهای مهم این یادواره باشد.

سلیمانی، افزود: از دست‌اندرکاران یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل تقاضا کرد روایتگری در مورد پیام مهم شهدا و خاطرات آنان، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، پخش فیلم و عکس از شهدا، برگزاری نمایشگاه آثار شهدا و نوحه‌خوانی در مورد مقام و جایگاه شهدا باید در اولویت مسئولان برگزاری یادواره‌ها باشد.

وی در بیان و تشریح معنا و مفهوم یادواره تاکید کرد: یادواره یعنی به یاد بیاوریم که چگونه شهدا با ایمان راسخ و اراده پولادین بر آرمان‌ها و ارزش‌‌های خود ایستادگی و مقاومت کردند و این چنین جاودانه شدند.

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده معظم شهدا برای شرکت در این مراسم تاکید کرد: امروزه دشمن سعی دارد تا با جنگ نرم به اسلام ضربه وارد کند، بنابر این مردم باید در تمامی عرصه‌ها هوشیار بوده و با همان روحیه هشت سال دفاع مقدس، با مهارت و توانی که دارند با ابزار یزیدیان زمانه مقابله کنند.

انتهای پیام/803/

دیگر خبرها

  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند