Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-03-19@03:25:37 GMT

تولید آیفون در چین از ماه مارس دوباره شروع خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۸۲۹۸

تولید آیفون در چین از ماه مارس دوباره شروع خواهد شد

ایتنا- با کاهش نرخ افراد مبتلا به ویروس کرونا در چین یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان آیفون اعلام کرده است که کارخانه این شرکت در این کشور در طی هفته‌های آینده فعالیت خود را از سر خواهد گرفت. با کاهش نرخ افراد مبتلا به ویروس کرونا در چین یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان آیفون اعلام کرده است که کارخانه این شرکت در این کشور در طی هفته‌های آینده فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، کمپانی فاکسکان به‌تازگی اعلام کرده است که کارخانه‌های واقع در چین این کمپانی که به دلیل شروع ویروس کرونا تعطیل شده بودند دوباره باز خواهند شد.

این کمپانی تایوانی که با نام هون های نیز شناخته می‌شود قصد دارد تا پایان ماه میلادی جاری به شرایط عادی برگردد.    
این کمپانی در این رابطه اظهار داشت که: «از امروز ازسرگیری تولید به 50 درصد ظرفیت موردنیاز فصلی رسیده است. ما بر اساس برنامه‌ریزی فعلی قادر خواهیم بود که با پایان مارس به ظرفیت فصلی کامل برسیم.»
به‌ این‌ ترتیب، می‌توان اظهار کرد که به‌زودی تولید آیفون‌ها در شعبه چین این کمپانی از سر گرفته خواهد شد.
 
تیم کوک به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی اپل در ابتدای سال جاری اعلام کرد که شیوع کرونا ممکن است به تولید آیفون‌ها و محصولات دیگر آسیب جدی برساند، اما فاکس کان اطمینان داده است که آماده است تا به‌تمامی تعهدات مرتبط با تولید محصولات عمل کند. 
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اپل چین کرونا آیفون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۸۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوروش کمپانی از تمام بخش‌ها مجوز داشت!

به گزارش «تابناک» به نقل از نود اقتصادی، حسین رحیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی اظهار کرد: «کارآگاه‌های زبده‌ای در کشور داریم. یکی از عملکردهای این کارآگاه‌ها در پرونده کوروش کمپانی است که حدود سه یا چهار ماه قبل درخواست بررسی روند عملکرد این مجموعه به دستگاه‌های قضایی داده شده بود، اما متاسفانه تا آن زمان که مجوز قضایی صادر شد دیگر کار از کار گذشته بود.»
 
وی افزود: «قبل از اینکه این اتفاقات بیفتد، تجمعاتی در این زمینه وجود داشت. این مجموعه ابتدا خوب کار می‌کرد و پس از آن دچار مشکل شد و این تجمعات مقابل ساختمان آن شکل گرفتند و ما در آن زمان درخواست بررسی را داده بودیم. این شرکت از تمام بخش‌ها مجوزها را داشت. اکنون کسانی که این مجوزها را صادر کرده‌اند یکی از پس از دیگری به اداره پلیس در حال احضار هستند و باید پاسخگو باشند.»

دیگر خبرها

  • رونمایی «نایکی» از پیراهن‌های جدید تیم‌های مطرح+ عکس
  • زنان چگونه کسب و کار خانگی ایجاد می کنند؟ | اگر در ابتدای راه اندازی یک شغل هستید، این توصیه ها را بخوانید
  • زنان چگونه شغل خانگی راه می اندازند؟ | اگر در ابتدای راه اندازی یک شغل هستید، این توصیه ها را بخوانید
  • زنان چگونه شغل خانگی راه بیندازند؟ | سهم چشمگیر زنان از مشاغل خانگی
  • سهم چشمگیر زنان از مشاغل خانگی | زنان چگونه شغل خانگی راه بیندازند؟
  • ۲۷ اسفند در دنیای علم چه خبر؟
  • ضبط برنامه «مهمونی» برای نوروز شروع می‌شود/ ویژه‌ برنامه نوروزی «کودک شو» از یکم فروردین ماه
  • ماجرای یک مغالطه درباره واردت آیفون کوروش کمپانی چه بود؟
  • ماجرای یک مغالطه درباره واردت آیفون کوروش کمپانی/ چه کسانی متولی نظارت بر خدمات پس از فروش خواهند شد؟
  • کوروش کمپانی از تمام بخش‌ها مجوز داشت!