Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-25@10:00:50 GMT

یارانه اسفندماه امشب واریز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۸۴۰۸

یارانه اسفندماه امشب واریز می‌شود

به گزارش «نماینده»،  آخرین یارانه نقدی سال جاری برای اسفند ماه 1398 به ازای هر نفر ماهانه 455 هزار ریال امشب سه شنبه 20 اسفند در ساعت 24 به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

اکبر ایزدی مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: بدین وسیله به اطلاع مردم شریف ایران می‌رساند یکصد و نهمین مرحله یارانه نقدی مربوط به اسفندماه سال جاری همانند ماه‌های گذشته به ازای هر نفر 455 هزار ریال به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعت 24 روز سه‌شنبه مورخ 20 اسفند 98 به حساب سرپرستان محترم خانوارها و قابل برداشت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری فارس، هر ماه به حدود 78 میلیون نفر ایرانی در قالب حدود 24 میلیون خانوار یارانه نقدی پرداخت می‌شود که هر ماه حدود 3549 میلیارد تومان یارانه مستقیم و نقدی پرداخت می‌شود و در 109 مرحله پرداخت یارانه از دی ماه 88 تا کنون حدود 386 تریلیون و 841 میلیارد تومان یارانه نقدی با هدف ایجاد عدالت اجتماعی و جبران قدرت خرید مردم بر اثر افزایش نرخ حاملهای انرژی پرداخت شده است، اما برخی کارشناسان معتقدند،‌کاهش قدرت خرید پول مردم به خاطر تورم و کاهش ارزش پول ملی که عمدتا از افزایش نرخ ارز و چاپ پول بدون پشتوانه بوده بیش از این جبران قدرت خرید است.

منبع: نماینده

کلیدواژه: نماینده هدفمندی یارانه ها یارانه یارانه نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریدار پرسپولیس پول را واریز کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در حالی‌که صبح روز گذشته معامله موردنظر برای انتقال 85 درصد از سهام پرسپولیس و استقلال به خریداران آنها انجام شد، قرار بود که روز سه‌شنبه مبلغ ده درصد از ارزش نقدی این دو باشگاه به حساب دولت واریز شود تا قرارداد واگذاری رسما به امضا برسد.

به نقل از ورزش سه حالا معاون سازمان خصوصی سازی اعلام کرده که خریدار پرسپولیس این مبلغ را واگذار کرده و قرار است کنسرسیوم پتروشیمی نیز فردا همین رقم را برای باشگاه استقلال واریز کند تا همه چیز نهایی شود.

نکته مهم اینکه پرسپولیس با رقمی در حدود 3200 میلیارد تومان واگذار شده و عدد واریزی هم طبیعتا 320 میلیارد تومان به‌صورت نقدی بوده و 2900 میلیارد باقی‌مانده هم در 12 قسط شش ساله واریز خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس از این پس در اختیار کنسرسیوم بانکی متشکل از بانک شهر، ملت، تجارت، رفاه، صادرات و اقتصادنوین خواهد بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898533

دیگر خبرها

  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • دولت یارانه حمل‌ و نقل عمومی را افزایش دهد
  • واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • خریدار جدید پرسپولیس دست به جیب شد!
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود
  • خریدار پرسپولیس پول را واریز کرد