Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سازمان بورس و اوراق بهادار، شیوه رفع ممنوع‌المعامله بودن دارندگان کد بورسی غیرفعال را اعلام کرد. تاریخ انتشار: 11:53 - 20 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۴۴۷۷ به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان سازمان بورس و اوراق بهادار در این اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که به دلیل عدم استفاده طولانی مدت از کد بورسی خود ممنوع‌المعامله شده‌اند، درخواست می‌شود به جای مراجعه حضوری به شرکت‌های کارگزاری یا شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه با انجام مراحل زیر درخواست رفع ممنوع‌المعامله شدن خود را به صورت الکترونیکی ارسال نمایند:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر تاکنون سجامی نشده‌اند، به سایت سجام به آدرس https://profilesejam.csdiran.com مراجعه و فرآیند ثبت‌نام را تکمیل نمایند.

۲. به درگاه یکپارچه ذی نفعان شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه به آدرس https://ddn.csdiran.com مراجعه نموده و با انتخاب گزینه میز خدمت الکترونیک، درخواست رفع ممنوع المعامله بودن را ثبت نمایند. بیشتر بخوانید: ارزش مجموع پرتفوی سهام عدالت به ۲۳۹۷ هزار میلیارد ریال رسید انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی سازمان بورس ممنوع المعامله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۸۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره تخفیف ۲۵ درصدی بیمه بدنه اتومبیل

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، این شرکت در راستای ارائه خدمات مناسب و به‌صرفه به مشتریان و در حمایت از رانندگان کشور، به مناسبت فرارسیدن سال نو، جشنواره تخفیف ۲۵ درصدی بیمه بدنه خودرو را برگزار می‌کند. این جشنواره فرصتی طلایی برای رانندگانی است که به دنبال راهی برای کاهش هزینه‌های خود هستند. تاریخ شروع این جشنواره از ۲۵ اسفندماه سال جاری تا ۲۲ فرودین ماه سال ۱۴۰۳، عید سعید فطر اعلام شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از مزایای این جشنواره می‌توانند به وب‌سایت شرکت بیمه ملت به نشانی https://melat.ir/ مراجعه و یا با مرکز تماس مشتریان به شماره ۰۲۱۸۵۳۳۳ تماس بگیرند و یا به شعب و نمایندگی‌های سراسر کشور شرکت بیمه ملت مراجعه کنند.

همین امروز از این فرصت طلایی استفاده کنید و با خیالی آسوده‌تر رانندگی کنید!

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885126

دیگر خبرها

  • فراخوان دریافت پیشنهادهای فناورانه سرمایه‌ای برنامه هفتم توسعه کشور تمدید شد
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ | بورس در آخرین روز معاملاتی ۱۴۰۲
  • طرح نوروزی امداد کرمان موتور آغاز گردید
  • بیوگرافی محمد آهنگری اصل (Mohammad Ahangari Asl) بهترین تریدر ایران
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
  • فعال‌سازی بخش خصوصی در توسعه زیست‌بوم و کاربست داده و هوش مصنوعی با ابزار اعتبار مالیاتی
  • مشتریان مخابرات، سرویس‌ های باند پهن را آنلاین از سامانه مخابرات‌­­ من ثبت‌ نام کنند
  • آغاز جشنواره تخفیف ۲۵ درصدی بیمه بدنه اتومبیل
  • فعال‌سازی بخش خصوصی در توسعه هوش مصنوعی با ابزار مالیاتی
  • پخش همزمان «معرکه» جواد رضویان از تلویزیون و تلوبیون