Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه «همنشینی حقیقی با سوره های قرآن در فضای مجازی ویژه دانشجویان دانشگاه ها» در قالب طرحی دو روزه در روزهای ۱۵ و ۱۶ رجب(۲۰ الی ۲۱ اسفند) اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی، مدرسه دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران در نظر دارد برای حسن استفاده از فراغت ایجاد شده در اوقات پربرکت ماه رجب، اقدام به برگزاری جلسات موضوعی تدبر در قرآن کریم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه با عنوان «همنشینی حقیقی با سوره های قرآن در فضای مجازی ویژه دانشجویان دانشگاه ها» در قالب طرحی دو روزه در روزهای 15 و 16 رجب(20 الی 21 اسفند) اجرا خواهد شد. برنامه جلسات به شرح ذیل خواهد بود:

سه شنبه مصادف با وفات حضرت زینب(س): 10 الی 12: هم نشینی با سوره مبارکه بلد (شناخت دنیا): مدرس آقای دژبخش

19:30 الی21: هم نشینی با سوره مبارکه فجر (نحوه مواجهه با بلا و ابتلا در نیا): مدرس آقای رجبعلی

چهارشنبه: 8:30 الی 10: هم نشینی با سوره مبارکه جمعه (ضرورت حفغظ قرآن و کمک های تدبر در این راستا): مدرس آقای مختاری

10 الی 12: هم نشینی با سوره مبارکه فلق (پناهگاه تو کجاست؟): مدرس آقای چیت چیان

14 الی 16: هم نشینی با سوره مبارکه حج (برنامه ریزی در قرآن): مدرس خانم شهیدزاده
16 الی 18: هم نشینی با سوره مبارکه نصر (چطور دین خدا را نصرت کنیم؟)

 علاقمندان پس از ثبت نام امکان دسترسی به نشانی اینترنتی پخش زنده جلسات را خواهند داشت. امکان ارسال سوالات و دریافت پاسخ در مدت زمان اجرا فراهم خواهد بود.(فایل پوستر به پیوست می باشد.)

انتهای پیام/۴۰۸۴/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه تهران تلاوت قران مدرس آقای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۸۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی

به گزارش جام جم آنلاین از  روابط عمومی رسانه ملی، مجتبی کشوری در نشست خبری گزارش برنامه‌های نوروز و رمضان رسانه ملی که امروز در سازمان صداوسیما برگزار شد، ضمن یادآوری این نکته که در این گزارش درباره بازدید‌ها صحبت می‌کنیم و نه میزان بازدیدکنندگان، اظهار کرد: با استفاده از ابزار داده‌کاوی، حدود ۵۰۰ هزار محتوای تقطیع شده از برنامه‌های نوروز و ماه رمضان رسانه ملی در چهار پلتفرم تلگرام، اینستاگرام، روبیکا و ایتا جمع‌آوری کرده‌ایم که در مجموع یک میلیارد و نیم بازدید داشته‌اند.

وی افزود: در این میان در تلگرام ۱۷۳ میلیون بازدید، در اینستاگرام ۱.۱ میلیارد بازدید، در ایتا ۸۵.۵ میلیون بازدید و در روبیکا ۱۳۹ میلیون بازدید ثبت شده است.
مدیرکل اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی با بیان اینکه در میان برنامه‌ها نیز «محفل» با ۴۰۵ میلیون بازدید، «زندگی پس از زندگی» با ۲۷۸ میلیون، «سال نو» شبکه سه با ۱۱۸ میلیون، «برمودا» در ایام عید ۱۰۳ میلیون و «شب عیدی» شبکه دو با ۷۹ میلیون بازدید در ردیف پرمخاطب‌ترین برنامه‌ها قرار داشتند عنوان کرد: در میان ویدئو‌هایی از مجموعه‌های نمایشی، «نون خ» با ۶۴ میلیون بازدید، «زیرخاکی» با ۳۹ میلیون بازدید، «هفت‌سر اژدها» با ۲۴.۵ میلیون بازدید و «رستگاری» با ۵.۱ میلیون بازدید در شبکه‌های اجتماعی دیده شدند.

دیگر خبرها

  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۳۱ فروردین
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • بازتاب گسترده عملیات تنبیهی وعده صادق در فضای حقیقی و مجازی
  • آمار مخاطبان در نوروز و رمضان ۸ درصد افزایش داشته است
  • افزایش مخاطبان ویژه برنامه‌های رمضانی رسانه ملی
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی
  • فضای‌ مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ ملی
  • فضای‌مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ملی
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی + فیلم