Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@19:33:33 GMT

چاپ آگهی‌های ترحیم توسط چاپخانه‌داران لرستان ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۸۸۳۸

چاپ آگهی‌های ترحیم توسط چاپخانه‌داران لرستان ممنوع شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمدحسین فتایی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، چاپ هرگونه آگهی و اطلاعیه ترحیم مشتمل بر زمان و مکان فاتحه‌خوانی و خاکسپاری توسط چاپخانه‌داران استان را ممنوع است.

وی، گفت: به اطلاع می‌رساند حسب دستور مقامات قضائی استان و در راستای مقابله با شیوع گسترده ویروس کرونا در سطح استان و کشور و به منظور پیشگیری از هرگونه ازدحام جمعیت که موجب گسترش بیماری می‌شود، تا اطلاع ثانوی چاپ و انتشار هرگونه اطلاعیه و آگهی ترحیم مشتمل بر زمان و مکان خاکسپاری و یا فاتحه‌خوانی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا لرستان، افزود: لازم به ذکر است با واحدهای صنفی که مفاد این اطلاعیه را رعایت نکنند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

کد خبر 4874634

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا اتحادیه چاپخانه داران بوشهر ایلام گرگان شهرکرد ستاد مقابله با کرونا قزوین احتکار ماسک طبی بیرجند شیراز مشهد قربانیان کرونا زاهدان وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع

 با اعلام سازمان لیگ هواداران خانم تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند در دیدارهای خانگی تیم تراکتور حضور یابند.

به گزارش تسنیم، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد، به دلیل عدم وجود امکانات در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اجازه حضور بانوان هوادار نساجی فقط در تمرینات! حضور بانوان در فینال لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد

دیگر خبرها

  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • مسدودیت بخش املاک «دیوار» و «شیپور» تا اطلاع ثانوی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • پلیس لینکی برای ثبت‌نام در تذکر کشف حجاب ارسال نکرده‌است
  • اطلاعیه پلیس درباره لینک‌ ثبت‌نام تذکر لسانی به کشف حجاب
  • اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات
  • لینک‌های ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • لینک‌های تذکر کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب