Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمامی باشگاه‌های ایرانی در آخرین رده‌بندی جهانی سقوط کردند و لیورپول در رتبه اول ایستاد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سایت «clubworldranking» اقدام به انتشار جدیدترین رده‌بندی باشگاه‌های جهان در این ماه کرد.

در این رده‌بندی لیورپول، بارسلونا، فلامینگو، ریورپلاته و منچسترسیتی 5 باشگاه برتر جهان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان باشگاه‌های ایرانی نیز استقلال با سقوط 5 رتبه‌ای در رده 143 دنیا ایستاد و تیم اول ایران شد. پرسپولیس با 9 پله سقوط در رده 159 جهان قرار گرفت. باشگاه‌های ذوب‌آهن، سپاهان، شهر خودرو و صنعت نفت نیز با 10، 6، یک و 6 پله سقوط در رده‌های 219، 239، 252 و 320 ایستادند.

 

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس بارسلونا لیورپول رده بندی باشگاه های جهان رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان محمد ربیعی که هفته گذشته سه امتیاز حساس را از تراکتور گرفته بود تا این تیم نتواند جایگاه خود در رتبه سوم جدول را مستحکم کند، امروز در بازی معوقه به رقیب مستقیم تراکتور باخت تا سرخپوشان تبریزی به همین سادگی رتبه سوم جدول را از دست بدهند.

حالا تراکتور از 23 بازی 40 امتیاز کسب کرده و سپاهان 42 امتیازی در موقعیت بهتری نسبت به این تیم قرار دارد. نکته مهم اینکه تیم سوم جدول سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را خواهد گرفت و به همین دلیل این موضوع اهمیت زیادی برای دو تیم مدعی غیرتهرانی دارد. البته در صورتی‌که پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود، تیم سوم جدول هم به لیگ نخبگان صعود خواهد کرد.

تراژدی بزرگ برای تراکتور این است که اگر آنها می‌توانستند سپاهان و ذوب‌آهن را شکست دهند، حالا با 45 امتیاز در رتبه سوم بودند و همراه با پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی تلاش می‌کردند. هرچند که با حفظ برتری در بازی با آلومینیوم، این امتیاز به 47 افزایش پیدا می‌کرد.

دیگر خبرها

  • ایرانی ها، رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد
  • کسب رتبه چهارم ایران در تولید علم طب سنتی در جهان
  • ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • بانوی ایرانی برای قضاوت در المپیک دعوت شد
  • ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شد
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تدوین می‌شود