Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@09:07:54 GMT

تکذيب اطلاعيه مجمع بهياري يکساله

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۹۵۲۴

تکذيب اطلاعيه مجمع بهياري يکساله

خبرگزاری آریا- معاونت پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی؛ اطلاعیه مجمع بهیاری یکساله را تکذیب کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت؛ معاونت پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، معاونت پرستاری اقدام به راه اندازی سامانه ثبت نام از داوطلبان گروه پرستاری کشور برای خدمت رسانی به بیماران کرونا ویروس به نشانی dn.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

behdasht.gov.ir کرده است که داوطلبان فقط از این طریق می‌توانند اقدام کنند.
براساس اعلام معاونت پرستاری، اخیرا مجمع بهیاری یکساله طی فراخوانی مدعی شده است که با هماهنگی وزارت بهداشت نیرو‌های داوطلب را سازماندهی و به مراکز اعزام نماید.
براساس اعلام معاونت پرستاری، با انتشار دهندگان اخبار کذب، طبق قانون برخورد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تکذیب اطلاعیه بهیاری معاونت پرستاری وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۹۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد

دانشگاه پیام نور در اطلاعیه ای اعلام کرد برای هیچ یک از موسسات آموزشی مجوز ثبت نام داوطلبان و یا ادامه تحصیل آن‌ها در مقطع کارشناسی ارشد صادر نکرده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، دانشگاه پیام نور در اطلاعیه ای نسبت به ثبت نام داوطلبان کارشناسی ارشد فراگیر این دانشگاه نکاتی را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: متأسفانه برخی از مؤسسات با استفاده از آرم و اطلاعات پرتال دانشگاه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام به ثبت نام داوطلبان برای کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور کرده اند، در حالی که به هیچ عنوان دارای اعتبار نبوده و وابسته به این دانشگاه نیستند.

موسساتی که با استفاده از نام و آرم دانشگاه پیام نور و با عنوان دوره‌های آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر فعالیت می‌کنند، از سوی این دانشگاه فاقد اعتبار بوده و نقشی در پذیرش یا عدم پذیرش دانشجویان ندارند.

ثبت نام دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور فقط از طریق سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام شده و اطلاعیه‌های مربوط به آن فقط از طریق سازمان سنجش و پرتال دانشگاه پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir اطلاع رسانی می‌شود.

موسساتی نظیر سایت «فراگیر نت» که با عنوان «سامانه ثبت نام آموزش عالی آمادگی فراگیر پیام نور مقطع کارشناسی ارشد» تبلیغات گسترده‌ای را در فضای مجازی در راستای ثبت نام داوطلبان ادامه تحصیل در مقطع فوق شروع کرده و با منتسب کردن خود به دانشگاه، سو استفاده از تشابه اسمی، ارائه شماره دانش پذیری به داوطلبان و وعده‌های غیر واقعی مبنی بر قبولی در دانشگاه، اقدام به ثبت نام و دریافت مبالغ میلیونی از داوطلبان می‌کنند، از سوی این دانشگاه فاقد اعتبار بوده و نقشی در پذیرش یا عدم پذیرش دانشجویان ندارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • اطلاعیه فراجا؛ تکذیب شکایت سردار رادان از کاپیتان استقلال | شاکی اصلی مشخص شد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • عملیات «وعده صادق» موجب صلح در منطقه است
  • سخنگوی وزارت خارجه: مقامات ذی‌ربط احضار سفیر سوئیس به سپاه را تکذیب کردند | تبادل پیام با آمریکا
  • بسته «ماندگاری پرستاران» در مرحله تدوین نهایی
  • تدوین بسته ماندگاری پرستاران برای رفع مشکلات معیشتی
  • بسته ماندگاری پرستاران به مرحله تدوین نهایی رسید
  • بسته ماندگاری پرستاران در حال تدوین نهایی