Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادرس در خصوص وضعیت شجاعی توضیحاتی ارائه کرد.

طرفداری- مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با اشاره به محرومیت مسعود شجاعی کاپیتان تراکتور اعلام کرد شجاعی حرف بدی به داور زده بود.

مهدی دادرس در گفت‌وگو با تسنیم، در ارتباط با محرومیت مسعود شجاعی و اینکه با توجه به درخواست باشگاه تراکتور برای کاهش این محرومیت، چقدر احتمال تغییر حکم وجود دارد، گفت:

به دلیل بیماری کرونا فعلا جلسه‌ای برگزار نشده و بازی‌ها هم تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیعتا این پرونده توسط کمیته استیناف و آقای صالحی بررسی خواهد شد ولی هوز نمی‌توان گفت که امکان کاهش محرومیت وجود دارد یا خیر. متاسفانه شجاعی حرف بدی به داور زده بود و من از کمیته انضباطی شنیدم که کاپیتان تراکتور به داور گفته بود چقدر پول گرفتی، من دو برابرش را به شما می‌دهم.

وی تاکید کرد:

من شجاعی را به خاطر مسائل خاصش دوست دارم، شجاعی حضور در سه جام جهانی را تجربه کرده و حتی اگر داور هم اشتباه کند نباید اینطور حرف بزند. شجاعی با این تجربه بالا باید به تیمش آرامش بدهد، فکر می‌کنم گاهی اوقات این محرومیت‌ها می‌تواند به فوتبالیست‌ها کمک کند و یک عامل بازدارنده است. شجاعی برای فوتبال ما خیلی زحمت کشیده و امیدوارم همیشه در زمین مسابقه به تیمش آرامش بدهد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه تجسمی «وعده صادق» در حوزه هنری قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کارگاه تجسمی «وعده صادق» با حضور سید مهدی حسینی رئیس حوزه هنری قم، مسعود نجابتی، مسعود شجاعی طباطبایی و مازیار بیژنی هنرمندان شناخته شده عرصه تجسمی و جمعی از هنرمندان شهر قم در سالن آسمان حوزه هنری قم برگزار شد.

در این کارگاه جمعی از هنرمندان؛ تصویرساز، کارتونیست و گرافیست با موضوع دفاع نیروهای نظامی ایران در برابر رژیم اسرائیل، زیر نظر اساتید حاضر به ایده پردازی و اجرای اولیه طرح پرداختند. اساتید حاضر نیز در تعامل با حاضران تلاش کردند ایده‌های ارائه شده ارتقاء یابد.

این ایده‌ها و آثار اولیه در کارگاه تکمیلی «وعده صادق» زیر نظر اساتید کارگاه تکمیل و در نمایشگاه‌های شهری، نگارگذر و یا گالری‌ها ارائه و منتشر خواهد شد.

شایان ذکر است که در بخشی از این کارگاه مسعود شجاعی طباطبایی کارتونیست شناخته شده طی سخنانی به شیوه کار در چنین کارگاه‌هایی و روش ایجاد انگیزه در کارگاه اشاره کرد و متذکر شد که هنرمند باید پرکار و پرثمر باشد.

همچنین مازیار بیژنی کارتونیست درباره فضای کاری و شیوه تولید آثارش صحبت کرد.

در حاشیه این کارکاه نیز گروهی از دانشجویان به خلق تابلو گستره شش لتی «از تاریکی تا نجات» پرداختند و از نظر اساتید حاضر در کارگاه بهرمند شدند.

کد خبر 6080503

دیگر خبرها

  • کلانتری: از صحبت‌های مسعود شجاعی انگیزه می‌گیرم
  • مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار
  • پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی برای دربی کوچک
  • عنایتی: هوادار با شجاعی متحول شده است
  • کارگاه تجسمی «وعده صادق» در حوزه هنری قم برگزار شد
  • دیدار متفاوت شجاعی و تورس در فاصله چند روز
  • محرومیت تماشاگران در یک بازی لیگ برتر
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟
  • گزینه سقوط نقشه تک رقمی شدن می‌کشد!