Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-19@07:54:43 GMT

مراحل فعال‌ سازی کد معاملاتی بورسی غیر فعال شده

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۹۷۸۷

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  سازمان بورس و اوراق بهادار در این اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که به دلیل عدم استفاده طولانی مدت از کد بورسی خود ممنوع‌المعامله شده‌اند، درخواست می‌شود به جای مراجعه حضوری به شرکت‌های کارگزاری یا شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه با انجام مراحل زیر درخواست رفع ممنوع‌المعامله شدن خود را به صورت الکترونیکی ارسال نمایند:
 

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر تاکنون سجامی نشده‌اند، به سایت سجام به آدرس https://profilesejam.csdiran.com مراجعه و فرآیند ثبت‌نام را تکمیل نمایند.
 

۲. به درگاه یکپارچه ذی نفعان شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه به آدرس https://ddn.csdiran.com مراجعه نموده و با انتخاب گزینه میز خدمت الکترونیک، درخواست رفع ممنوع المعامله بودن را ثبت نمایند.

 

میزان

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اوراق بهادار بورس اقتصاد معاملات جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش همزمان «معرکه» جواد رضویان از تلویزیون و تلوبیون

مسابقه آنلاین تله‌کیو «معرکه» با اجرای جواد رضویان همزمان با پخش تلویزیونی برنامه «معرکه» شبکه سه در ایام نوروز هر شب از پلتفرم تلوبیون پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی تلوبیون، در جدیدترین همکاری تعاملی برنامه‌های تلویزیونی با پلتفرم تلوبیون، امکان حضور همزمان و شرکت در بخش مسابقه برنامه «معرکه» شبکه سه، در تلوبیون امکان‌پذیر شده است. کاربران برای شرکت در این مسابقه می‌توانند همزمان با پخش برنامه و اعلام جواد رضویان به عنوان مجری برنامه به صفحه «معرکه» در تلوبیون مراجعه کرده و یا از صفحه اول سایت و اپلیکیشن تلوبیون به این مسابقه دسترسی پیدا کنند.

برای دسترسی مستقیم به این مسابقه و مشاهده نفرات برتر می‌توانند به آدرس مستقیم مسابقه https://mareke.telewebion.tw مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بانک صادرات با ۱۲۰ همت سرمایه به بزرگترین بانک بورسی تبدیل می شود
  • طرح نوروزی امداد کرمان موتور آغاز گردید
  • بانک صادرات ایران با ۱۲۰ همت سرمایه به بزرگترین بانک بورسی تبدیل می‌شود
  • بانک صادرات ایران با 120 همت سرمایه به بزرگترین بانک بورسی تبدیل می‌شود
  • بیوگرافی محمد آهنگری اصل (Mohammad Ahangari Asl) بهترین تریدر ایران
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
  • فعال‌سازی بخش خصوصی در توسعه زیست‌بوم و کاربست داده و هوش مصنوعی با ابزار اعتبار مالیاتی
  • مشتریان مخابرات، سرویس‌ های باند پهن را آنلاین از سامانه مخابرات‌­­ من ثبت‌ نام کنند
  • فعال‌سازی بخش خصوصی در توسعه هوش مصنوعی با ابزار مالیاتی
  • پخش همزمان «معرکه» جواد رضویان از تلویزیون و تلوبیون