Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدوس ستاره ایرانی باشگاه آمیان فرانسه روز جمعه در جریان دیدار تیمش مقابل مارسی در لوشامپیونه در حالیکه میزبان تا زمان‌های تلف شده بازی در نیمه دوم نیز با نتیجه ۲-۱ از آمیان پیش بود، در دقیقه 80 وارد زمین شد و توانست گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رسانده و آنان را از شکست نجات دهد.

تارنمای pkfoot در مطلبی نوشت: محروم برای چهار ماه به دلیل نقش آفرینی در یک انتقال پیچیده با دخالت باشگاه اوئسکا اسپانیا و سپس نیمکت نشینی به دلیل مصدومیت، ستاره ایرانی باشگاه آمیان فرانسه در زمان‌های تلف شده دیدار برابر مارسی آب سردی روی سر حاضران در ورزشگاه ولودروم مارسی ریخت و تساوی 2 بر 2 و ارزشمند تیمش را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازگشت کسی که فصل گذشته چهار گل و چهار پاس گل برای آمیان به نام خود ثبت کرده بود، بی‌شک برای تیم تحت هدایت «لوکا السنر» خبر بسیار خوبی است.

این تارنمای فرانسوی به دلیل عملکرد شگفت انگیز سامان، او را بالاتر از ستاره‌هایی همچون فلوران بالمون از تولوز و فلورین تووین از مارسی به عنوان بهترین تعویضی این هفته بیست و هشتم لوشامپیونه معرفی کرد.

برچسب‌ها آمیان سامان قدوس لوشامپیونه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آمیان سامان قدوس لوشامپیونه فرانسه فرانسه آمیان سامان قدوس لوشامپیونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۹۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات تلخ این فصل برای پرسپولیس مصدومیت سخت ستاره‌های این تیم بود در مقاطع مختلف بود.

یکی از بازیکنانی که با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در اوایل فصل، ادامه بازی‌ها را از دست داد یاسین سلمانی بود. علاوه بر او مرتضی پورعلی گنجی هم برای دومین بار دچار این مصدومیت سخت شد.

علیرضا بیرانوند نیز از ابتدای سال درگیر مصدومیت مچ دست شده و حالا با باز کردن گچ دستش تمرینات اختصاصی جدیدی را شروع کرده است.

این بازیکنان حالا وارد آخرین مرحله از دوران مصدومیت‌شان شده‌اند و امروز با حضور در ورزشگاه کاظمی، زیر نظر کادر پزشکی سرخ‌ها تمرین کردند و مورد استقبال هم‌تیمی‌هایشان نیز قرار گرفتند.

بیرانوند با انتشار یک ویدیو از تمرین کنار یاسین و مرتضی برای تمام ورزشکاران ایران آرزوی سلامتی کرد.

دیگر خبرها

  • تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)
  • تمرین اختصاصی ستاره‌های پرسپولیس | ببینید
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات
  • تیم لیگ برتری به دنبال جذب سامان قدوس
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه برای میدلزبورو
  • تعویض‌های طلایی ربیعی برای پایان کابوس!
  • برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی
  • پیروزی ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی