Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه مشتریان سازمان تأمین اجتماعی آغاز به کار کرد که بر اساس آن بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان می‌توانند از ۱۵۰۰ فروشگاه منتخب به صورت اقساطی و بدون سود خرید کنند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد شریعتمداری در مراسم شروع به کار باشگاه مشتریان سازمان تأمین اجتماعی اظهارکرد: امروز یکی از آرزو‌های ما در حال تحقق است و با همکاری بین بخشی توانستیم شرایط مناسبی را برای ارائه خدمتی جدید به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه بیش از ۳ میلیون بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی از مزایای این طرح برخوردار می‌شوند، گفت: یکی از تکالیف مهم ما توجه به بازنشستگان است و این اقدام علاوه بر کمک به افزایش قدرت خرید بازنشستگان بر بهبود شرایط اقتصادی بنگاه‌های اقتصادی نیز اثرگذار است و تقاضای تضمین شده‌ای را برای کالا‌های تولیدی ایجاد می‌‎کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: براساس این طرح بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی می‌توانند از ۱۵۰۰ فروشگاه منتخب در سراسر کشور کالا‌های مورد نیاز خود را به صورت اقساطی و بدون سود دریافت کنند. بانک رفاه کارگران اقساط مربوطه را از حقوق بازنشستگان کسر و به حساب فروشگاه‌های مربوطه واریز می‌کند.

شریعتمداری افزود: مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای ظرفیت‌های گسترده‌ای است و می‌تواند منشأ خیر و اثر مثبت برای جامعه شریف کارگران و بازنشستگان باشد. وجود بانک رفاه کارگران در کنار سازمان تأمین اجتماعی یکی از مهمترین نهادسازی‌هایی است که در این کشور صورت گرفته و می‌تواند آثار مثبت زیادی داشته باشد.

وی ادامه داد: با هم‌افزایی و همکاری بین بخشی در این وزارت‌خانه می‌توان گام‌های بزرگ و اثرگذاری برای ارتقاء خدمات به مخاطبان متنوع تحت پوشش برداریم و امیدواریم با استفاده از تجربیات گذشته و همکاری بیشتر از این ظرفیت بزرگ استفاده مناسب صورت گیرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه سخنان خود از زحمات و تلاش‌های تمامی کارکنان سازمان‌های تابعه این وزارتخانه به ویژه کادر درمانی سازمان تأمین اجتماعی در خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش بویژه بیماران مبتلا به ویروس کرونا تقدیر کرد و گفت: در شرایطی که دچار محدودیت و مشکلات مربوط به ویروس کرونا هستیم، جبهه مواجه با این ویروس مجموعه لایق و خدمت‌گذار مدیران و همکاران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کار بزرگی را انجام می‌دهند.

شریعتمداری اظهار کرد: بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی با همه ظرفیت در خدمت شهروندان و ویژه بیماران مبتلا به کرونا است و در برخی شهر‌ها کل بیمارستان تأمین اجتماعی در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفته است که از همه سطوح مدیریت و کادر درمانی تأمین اجتماعی که با ایستادگی و مقاومت و پایمردی در این واقعه در کنار مردم هستند، تقدیر و تشکر می‌کنم. این خدمات ارزشمند قطعا در تاریخ کشورمان ماندگار خواهد بود.

وی با تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات سازمان تأمین اجتماعی افزود: از ساعات اولیه با تشکیل قرارگاه در سازمان تأمین اجتماعی و صدور ابلاغ‌های لازم به حوزه سرمایه‌گذاری این سازمان قدم‌های موثری برای تغییر خطوط تولید و تولید حداکثری مواد ضدعفونی در سراسر کشور انجام شد و تا هفته گذشته بیش از ۳۰۰ هزار لیتر مواد شوینده و ضدعفونی کننده در این مجموعه تولید و توزیع شده است.

وی ادامه داد: در تولید دارو نیز در شستا تلاش کرده‌ایم که در تولید موارد اولیه و سایر موادی که در روند درمان و کاهش عوارض این بیماری اثرگذار هستند با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها اقدام شود و تا هفته گذشته ۶ تن مواد مورد نیاز دارویی در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار گرفته است و این روند تداوم خواهد داشت.

شریعتمداری با تأکید بر اینکه مدیریت و هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف برای مقابله با کرونا در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود، گفت: مواد ضدعفونی کننده و دارو‌های تولیدی در شستا براساس قواعد مصوب درچارچوب قواعد توزیعی وزارت بهداشت، توزیع می‌شود و واحد‌های تولیدی مستقیما برای توزیع اقدامی نمی‌کنند و در چارچوب ضوابط وزارت بهداشت اقدام صورت می‌گیرد.

لازم به ذکر است؛ باشگاه مشتریان سازمان تأمین اجتماعی با همکاری سازمان تأمین اجتماعی، بانک رفاه کارگران و شرکت رایتل شروع به کار کرده است. این طرح به صورت پایلوت در استان فارس آغاز شده و در آینده نزدیک در سراسر کشور گسترش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تامین اجتماعی بازنشسته باشگاه مشتریان بنگاه اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۰۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین رفاه و امنیت مسافران در اولویت راه آهن

تین نیوز

اولین جلسه امنیت ریلی راه آهن هرمزگان، روز سه شنبه، مورخ ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳، به ریاست علیرضا نصیری برازنده، مدیرکل راه آهن هرمزگان و با حضور معاونین مدیرکل، رئیس پلیس و اعضاء کمیته، برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، ️علیرضا نصیری برازنده، مدیرکل راه آهن هرمزگان در این جلسه گفت: اهمیت خطوط ریلی در توسعه کشور، دارای جایگاه ویژه ای است و پایدار بودن آن به وجود امنیت در خطوط ریلی بستگی مستقیم دارد.

نصیری برازنده بابیان اینکه حمل و نقل ریلی هرمزگان، در بعد مسافری و باربری دارای اهمیت ویژه ای در کشور است، بر تأمین آرامش، رفاه و امنیت مسافرین قطارهای منطقه هرمزگان تأکید کرد.

وی افزود: با وجود این، ایمن بودن سیر و حرکت قطارها، جزو اولویت های اصلی راه آهن است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • تأمین رفاه و امنیت مسافران در اولویت راه آهن
  • اعلام دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال ۱۴۰۳
  • دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال ۱۴۰۳
  • اعلام دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال 1403
  • همه چیز درباره بیمه بیکاری؛ کاهش مقرری‌بگیران بیمه بیکاری
  • اسلامی: فناوری‌ هسته‌ای موجب ارزش افزوده مضاعف می‌شود
  • کاهش ۱۷ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد