Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@02:24:06 GMT

اخذ عوارض پیمایشی در آزادراه تهران-ساوه اجرایی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۰۸۳۸

ساعت24- مدیرکل بهره برداری آزادراه ها گفت: در راستای رعایت عدالت اجتماعی، سیستم اخذ عوارض آزادراهی بر اساس مسیر طی شده در آزادراه تهران-ساوه اجرایی شد.

 بهنام داودی، مدیرکل بهره برداری آزادراه‌ها شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از آغاز سیستم اخذ عوارض پیمایشی در آزادراه تهران-ساوه خبر داد و گفت: به دنبال راه‌اندازی سیستم اخذ عوارض الکترونیک آزادراهی در کشور و رعایت عدالت اجتماعی پرداخت عوارض بر اساس پیمایش در آزادراه تهران- ساوه به عنوان اولین آزادراه در کشور اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص این طرح اعلام کرد: در این طرح رانندگان عوارض عبور از آزادراه تهران- ساوه را به صورت کامل پرداخت نمی‌کنند و نرخ بر اساس مسیر طی شده محاسبه می شود.

داودی افزود: این طرح از محدوده آزادگان تا رباط کریم تعیین شده است و رانندگانی که در این محدوده وارد آزادراه شده و از آن خارج شوند هزینه عبور از کل آزادراه را پرداخت نمی کنند.

وی ادامه داد: پنج دروازده مشخص شده است و عوارض بر اساس ورود و خروج و مسافت طی شده در این محدوده ها محاسبه می شود.

مدیرکل بهره برداری آزادراه ها از اجرایی شدن این طرح از بامداد هجدهم اسفند ماه در این آزادراه خبر داد و گفت: برنامه ریزی شده است تا آزادراه کرج- قزوین نیز به زودی به این سیستم مجهز شود.

وی اجرایی شدن این طرح را اقدام مهمی در رعایت حقوق شهروندی اعلام کرد و افزود: به زودی تمام آزادراه های کشور به این سیستم مجهز خواهد شد.

 داودی اخذ عوارض در منطقه یک آزادراه تهران- شمال را نیز به نوعی در راستای همین طرح دانست و گفت:  نرخ عوارض عبور از این آزادراه نیز از شنبه تا چهارشنبه  نسبت به پایان هفته تا جمعه شب متفاوت است

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آزادراه تهران آزادراه ها اخذ عوارض اجرایی شد بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور

به گزارش خبرنگار مهر، تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی‌اند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک، آزادراه کرج - قزوین محدوده مهر ویلا، محور شهریار - تهران حدفاصل شهریار تا شهر قدس، آزادراه ساوه - تهران حدفاصل ده شاد تا احمدآباد مستوفی و محور ورامین – تهران محدوده قلعه نو سنگین است.

کد خبر 6084079 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟
  • ◄ نرخ جدید عوارض آزادراه ها در سال 1403 منتشر شد + جدول
  • تجهیز ۲۴ آزاد راه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • ۲۴ آزادراه به عوارضی الکترونیکی مجهز شد
  • ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شدند
  • مجهز شدن ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • اعلام نرخ جدید عوارض آزادراه خرم‌آباد - پل‌زال
  • سیدافقهی: خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود/ سبحانیان: دغدغه ما جذب نخبگان در سیستم است
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج -قزوین