Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، احمد احمدی افزود: برای کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تیم‌های تب‌سنجی کرونایی، متشکل از نجاتگران جمعیت هلال احمر و نیروهای علوم پزشکی برای طرح تب سنجی به دانشگاه یادگار امام خمینی (ره) شهرری تهران اعزام و  اقدام به تب سنجی کرونایی از پرسنل واستادان این دانشگاه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مهم‌ترین اقدامات دراین طرح تب‌سنجی، سنجش بیماری‌های زمینه‌ای، آموزش نکات ایمنی، بهداشتی ودرمانی در مقابله با ویروس کرونا وتوزیع ۵۰۰ ماسک در بین پرسنل و استادان دانشگاه است.

احمدی با اشاره به  اقدامات جمعیت هلال احمر شهرستان ری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا،   افزود: جمعیت هلال احمر استان همگام با سایر دستگاه ها به تشکیل ستاد کرونا دراین شهرستان  و نسبت به اطلاع رسانی در خصوص ویروس کرونا و ارائه آموزش ها از راه دور در قالب  اینفوگرافیک، کلیپ و تیزر از طریق سایت اطلاع‌رسانی و صفحات مجازی و شبکه‌های اجتماعی اقدام کرده است.

این مسئول ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان به‌صورت مداوم به شست و شو، نظافت و گندزدایی محیط‌های اداری و اماکن درمانی می‌پردازد و نسبت به تهیه و در اختیار قراردادن مواد ضد عفونی برای رعایت بهداشت فردی کارکنان و نجاتگران پایگاه ها اقدام می‌کند.

کد خبر 491344 برچسب‌ها كروناويروس كرونا در ايران تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس كرونا در ايران تهران استان تهران جمعیت هلال احمر ویروس کرونا تب سنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۱۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین‌زاده امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر درمیان، در سال ۱۴۰۲ با هم‌افزایی مشارکت‌های مردمی و همکاری‌های بین‌بخشی با مؤسسات و تشکل‌های مردم نهاد طرح‌های مختلفی را اجرا کرده است.

وی افزود: در این راستا تعداد هزار و ۴۶۱ بسته غذایی و معیشتی برای خانواده‌های کم بضاعت و کم برخوردار شهرستان تهیه و توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان بیان داشت: در اولین طرح توزیع و حمایت جمعیت هلال احمر شهرستان در سال ۱۴۰۳ نیز تعداد ۲۴۱ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان توسط خانه‌های هلال توزیع شد.

حسین‌زاده گفت: ارزش ریالی هر بسته غذایی، مبلغ ۸ میلیون ریال بوده که شامل کنسرو تن ماهی، کنسرولوبیا، شکر، عدس، قند، چایی، پودر لباس شویی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در ادامه روند اجرایی این‌گونه برنامه‌ها بتوانیم با مشارکت و کمک حامیان و خیرین شهرستان جامعه هدف بیشتری را تحت پوشش طرح‌های حمایتی جمعیت هلال احمر قرار دهیم.

کد خبر 6086287

دیگر خبرها

  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر در هفته هلال‌احمر افتتاح می‌شود
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • تزریق واکسن مننژیت ۱۲۰ نفر از زائران حج در استان ایلام