Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@08:43:47 GMT

بازار کاشان تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۱۹۷۶

بازار کاشان تعطیل شد

بازارکاشان وبازارمهستان برای یشگیری از کرونا از فرداتعطیل است.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،فرماندار کاشان گفت: فروشندگان مواد غذایی، داروخانه‌ها و مرکز‌های ارایه خدمات پزشکی و پرستاری از محدودیت زمانی که برای اصناف دیده شده مستثنی هستند.برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فعالیت اصناف شهرستان کاشان روزانه تا ساعت ۱۵ اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اکبر مرتضایی افزود:رستوران‌ها، آشپزخانه‌ها و اغذیه‌فروشان با رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی می‌توانند به صورت بیرون‌بر فعالیت کنند.

شهرستان ۳۶۵ هزار نفری کاشان با بیش از ۱۵ هزار واحد صنفی در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۱۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان در آیین افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت شهر فولاد شهر گفت: در شهرستان لنجان بیش از ۱۴ هزار واحد صنفی مشغول فعالیت هستند که یک سوم آن در فولادشهر هستند.


جواد محمدی فشارکی افزود: براساس نیازسنجی‌های صورت گرفته یکی از نیاز‌های بخش فولادشهر به دلیل استقرار بخش قابلی توجهی از بازاریان در فولادشهر استقرار دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت بود و با توجه دغدغه هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان لنجان شاهد استقرار و راه اندازی این دفتر بودیم.


وی گفت: سال گذشته بیش از ۲۴۰ هزار بازرسی در استان اصفهان انجام شده که از این میزان بیش از ۱۱ هزار بازرسی به شهرستان لنجان اختصاص دارد که این مهم به همت بازرسان و حمایت اتاق اصناف این شهرستان بوده است.

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر