Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر شریفی بیان داشت: اخلاص تمام سپاسگزار و قدردان مجاهدت‌ها وایثارگری های مدافعان و مجاهدان سلامت جامعه و مردم، پزشکان دلسوز، پرستاران با غیرت، پرسنل و کارکنان حوزه بهداشت و درمان و مراکز بیمارستانی هستیم.

وی افزود: مدافعان صف اول دفاع از جان و سلامت مردم در مقابل ویروس کرونا که متأسفانه امروز آرامش و آسایش را از مردم و جامعه سلب کرده و زندگی عمومی مردم را با محدودیت‌هایی مواجه ساخته است اما شرافت و غیرت مثال زدنی پزشکان، پرستاران و همه کادر نظام سلامت ستودنی و قابل تقدیر است که بی شک این عزیران کارشان را برای رضای خدا انجام می‌دهند و خداوند اجر و پاداش دنیوی و اخروی آن را به بهترین شکل ممکن خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان هرمرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین راه تقدیر مردم از کادر نظام سلامت، رعایت کامل اصول بهداشتی و توجهبه توصیه‌هایی است که برای جلوگیری از شیوع و گسترش این ویروس می‌توانند انجام دهند که از مردم شریف و نجیب استان هرمزگان و بویژه در غرب استان که نهایت مراقبت‌ها را به عمل آورده و توصیه‌های بهداشتی و ایمنی راسر لوحه قرار می‌دهند، قدردانی و سپاسگزاری می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه امروز دو وظیفه سنگین بر عهده دو قشر است، مردم و مسئولین که وظیفه مردم رعایت اصول بهداشتی، کنترل رفت و آمدها و جدی گرفتن توصیه‌های بهداشتی و وظیفه مسئولین برنامه ریزی، مسئولیت پذیری، تصمیم‌های منطقی و درست متناسب با شرایط موجود است.

شریفی ادامه داد: لازم می دانم اشاره‌ای به حق قانونی و معطل ماندهی پرستاران مبنی بر عدم اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری داشته باشم، هرچند به اتفاق جمعی از همکارانم در مجلس شورای اسلامی در آذر ماه این حق قانونی پرستاران را از رئیس سازمان برنامه و بودجه مطالبه کردیم که وی قول مساعد جهت اجرای قریب الوقوع آن را داد و همچنان با جدیت پیگیر موضوع و مطالبه به حق پرستاران دلسوز و ایثارگر هستیم اما با این شرایط پیش آمده از استاندار دلسوز و پرتلاش هرمزگان که صادقانه پیگیر موضوعات استان است و در بحث مقابله با ویروس کرونا نیز در جریان تلاش‌های شبانه روزی اش برای کنترل اوضاع که کمترین آسیب به جامعه و مردم با توجه به موقعیت استان هرمزگان وارد شود، هستم، از وی نیز درخواست دارم این مطالبه پرستاران را نیز از طریق وزیر کشور و دولت دنبال کند.

وی افزود: از استاندار می‌خواهم که مطالبه عمومی مردم مبنی بر ممنوعیت ورود مسافر و گردشگران در این ایام به استان هرمزگان را با جدیت دنبال کند چرا که اگر این اتفاق نیفتد و محدودیت‌هایی را حتی در بخشهای دیگر اعمال نکنیم، وضعیت هرمزگان نیز بحرانی خواهد شد.

شریفی گفت: در زمینه کمبود اقلام بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش و مایع ضد عفونی کننده برای مراکز بیمارستانی و بهداشتی و درمانی غرب هرمزگان نیز موضوع را از طریق وزارت بهداشت پیگیری کرده و پس از رایزنی‌های فراوان با شرکت تولیدی که نماینده بنده در حوزه بهداشت و درمان مسئول پیگیری این موضوع شد که ضمن تماس و هماهنگی با رؤسای بیمارستان‌های غرب هرمزگان، نیازمندی‌های اخذ و بزودی ماسک، دستکش و مایع ضدعفونی کننده در اختیار مراکز بهداشتی و درمانی و افراد نیازمند قرار داده خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان حوزه بهداشت و درمان سازمان برنامه و بودجه ماسک مجلس شورای اسلامی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش کره جنوبی به دنبال ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون

به نقل از پایگاه خبری استریتس تایمز، منابع متعددی گفته‌اند ارتش کره جنوبی به تازگی در حال بررسی ممنوعیت گسترده آیفون در ساختمان‌های نظامی به دلیل افزایش نگرانی‌ها نسبت به نشت احتمالی اطلاعات حساس از طریق ضبط صدا است.

این منابع یعنی گروهی از افسران درجه دار که نخواسته‌اند نامشان فاش شود، گفته‌اند که فرماندهی نیروی هوایی کره جنوبی ۱۱ آوریل (۲۳ فروردین) اطلاعیه‌ای داخلی در سرور اینترانت خود منتشر و در آن استفاده از هر دستگاهی که قابلیت ضبط صدا دارد و به برنامه‌های شخص ثالث اجازه نمی‌دهد که کارکرد‌های اصلی را کنترل کنند را از تاریخ ۱ ژوئن (۱۲ خرداد) ممنوع اعلام کرد. گوشی موبایل‌های آیفون نیز مشمول این ممنوعیت هستند.

بر اساس این اطلاعیه، تصمیم ممنوعیت استفاده آیفون در ارتش کره جنوبی در جلسات مشترک ستاد ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی این کشور واقع در «گه ریونگ ده» در استان «چونگ چونگ جنوبی» اتخاد شده است.

در این اطلاعیه آمده است: ممنوعیت هر نوع ضبط صدا، نه تنها ارتباطات رسمی شامل جلسات، مکالمات اداری، اعلامیه‌های کاری و شکایات و مشاوره با مردم، بلکه برای ارتباطات غیررسمی مانند تماس‌های تلفنی خصوصی (داخل ساختمان‌های نظامی) را شامل می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، تعمیم دادن احتمالی این ممنوعیت به تمام واحد‌های تابعه درحال بررسی است. فرماندهی ارتش کره جنوبی این ممنوعیت را از آوریل (فروردین-اردیبهشت) به صورت آزمایشی اجرایی کرده است. اگر این ممنوعیت تعمیم یابد، احتمالا از «گه ریونگ ده» فراتر می‌رود و همه واحد‌های دیگر در سرتاسر کره جنوبی را در بر می‌گیرد.

دستگاه‌هایی که قرار است ممنوع شوند، انواع ساعت‌های هوشمند را نیز شامل می‌شوند.

در حال حاضر، تخمین زده می‌شود که حدود ۱۰ هزار کادر نظامی شامل حدود ۶ هزار افسر در مرکز دفاع «گه ریونگ ده» مشغول به کار باشند. به دلایل امنیتی، تعداد دقیق آنها فاش نمی‌شود.

اگر این ممنوعیت به تمام واحد‌های تابعه تعمیم پیدا کند، تقریبا ۵۰۰ هزار کادر نظامی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ارتش کره جنوبی به دنبال ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • اجرای طرح اعتلا با جدیت دنبال شود
  • معاون استاندار هرمزگان: ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است
  • ضرورت توجه به مطالبات پرستاران در مازندران