Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ارسال آثار به جایزه بزرگ «سرو» تا 25 اسفندماه تمدید شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، جواد تمدنی مدیر روابط عمومی انجمن گفت: با توجه به استقبال گسترده گروه‌های نمایشی سراسر کشور و درخواست هنرمندان تئاتر مقاومت از اقصی نقاط ایران اسلامی برای تمدید مهلت ارسال آثار، زمان دریافت اطلاعات آثار مربوط به جایزه بزرگ «سرو» تا 25 اسفندماه سال جاری تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمدنی افزود: تاکنون آثار بسیاری از کلیه استان‌های کشور از هنرمندان و جامعه شریف و فرهیخته تئاتر مقاومت به انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس رسیده است و با در نظر گرفتن شرایط روز کشور و استقبال هنرمندان و نیز نظر مساعد شورای سیاستگذاری این زمان را تا 25 ماه جاری تمدید کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: تاکنون علاوه بر تماشاخانه‌های خصوصی و دولتی، نهادها و سازمان‌های مرتبط همچون سازمان بسیج هنرمندان کشور، حوزه هنری، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و انجمن‌های نمایشی سراسر کشور آثار منتخب خود را به صورت سازمانی به دبیرخانه ارسال نموده‌اند و علاوه براین هنرمندان و گروه‌های نمایشی نیز می‌توانند با تکمیل فرم درخواستی در این رویداد بزرگ فرهنگی و هنری مشارکت کنند.

مدیر روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس افزود: برای سهولت کار دوستان در سراسر کشور علاوه بر راه‌های ارتباطی اعلام شده، رایانامه sarvprize1398@gmail.com نیز در دسترس عموم قرار داده شده تا اطلاعات مربوط به آثار به اجرا درآمده با موضوعات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت از ابتدای سال 1398 تاکنون ارسال شود.

وی همچنین اضافه کرد: کلیه گروه‌های نمایشی اعم از صحنه‌ای و خیابانی نیز می‌توانند تا 25 اسفندماه اطلاعات درخواستی را به دبیرخانه ارسال کنند.

نخستین دوره جایزه بزرگ «سرو» با هدف تجلیل و تقدیر از آثار برگزیده تئاتر مقاومت کشور و همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در فروردین سال 99 و به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: تئاتر جشنواره تئاتر تئاتر مقاومت هنرهای نمایشی جایزه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس تئاتر مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، احسان کامرانی در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان میناب با تبریک ایام سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، افزود: حضرت امام خمینی (ره) با دور اندیشی و نگاه بلند خود با هدف پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام به صدور فرمان تاریخی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ کرد.
 
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس تاکنون منشاء خدمات گسترده ای در بخش های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
  
کامرانی با اشاره به اقدام بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونسیتی به فرمان فرمانده کل قوا، خاطرنشان کرد: اقدام بزرگ و بی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایت کار صهیونیستی در قالب عملیات وعده صادق ضربات مهلکی بر پیکره صهیونیست وارد کرد.
 
وی گفت: انجام عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایت صهیونیست ها در حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان عالی رتبه کشورمان با تحسین و خوشحالی مردم کشورمان و مردم سایر کشورهای اسلامی به ویژه مردم مظلوم غزه همراه شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان میناب، افزود: شهرستان میناب به عنوان قطب کشاورزی استان، قرار گرفتن در دروازه سواحل مکران و برخورداری از ظرفیت های صید و صیادی و ملوانی شرایط برای توسعه آن مهیا است.
 
 
کامرانی، تصریح کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، راهها و... در شهرستان میناب به ویژه بخش های تابعه آن نیازمند توجه ویژه است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • هنرمندی که برای صهیونیست‌ها خط و نشان کشید/ پرچم‌دار هنر انقلاب
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان