Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@20:16:58 GMT

ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری فوق تخصصی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۲۷۳۲

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: تعداد ۵۶۷ داوطلب در آزمون دستیاری فوق تخصصی سال ۹۹ دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ثبت نام کردند که تعداد ۴۸۷ داوطلب در جلسه آزمون کتبی حاضر شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: آزمون دستیاری فوق تخصصی سال ۹۹ سوم بهمن ماه به صورت الکترونیک برگزار شده است که تعداد ۳۹۳ داوطلب در مرحله کتبی و تعداد ۳۹۱ نفر از این داوطلبان نیز در مرحله شفاهی این آزمون مجاز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با بیان اینکه نتایج نهایی آزمون دستیاری فوق تخصصی نیمه دوم اردیبهشت ماه ۹۹ برگزار می شود، تاکید کرد: به طور کلی تعداد ۳۹۱ داوطلب در آزمون فوق اجازه انتخاب رشته داشتند و به همه داوطلبان کارنامه صادر شد.

حیدرزاده در پایان گفت: ملاک قبولی در آزمون دستیاری فوق تخصصی سال ۹۹ در مرحله کتبی نمره ۶۰ از ۱۰۰ است و در مرحله شفاهی نیز حدنصاب وجود ندارد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: آزمون دستیاری فوق تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۲۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز کیش اعلام کرد: متقاضیان واجد شرایط تا ۱۲ اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به پایگاه جامع دانشگاهی گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir  ثبت نام و مدارک خود بارگذاری کنند.

درخواست برگزیدگان رتبه‌های یک تا پانزده مرحله نهایی المپیاد‌های علمی - دانشجویی برای ورود به همان رشته یا رشته‌های مرتبط به تشخیص کارگروه‌های تخصصی برنامه‌ریزی و گسترش آموزش عالی با ارائه معرفی‌نامه از دبیرخانه المپیاد، به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش با آزمون، بررسی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش
  • شرکت ۳۵۰۰ داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی فارس
  • برگزاری آزمون استخدام دبیر با یک میلیون داوطلب
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش پس از نوبت اول کنکور ابلاغ می‌شود
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پس از نوبت اول کنکور سراسری ابلاغ می‌شود
  • تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
  • ۴ شرط پذیرش نهایی داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • جذب ۷۷۷ معلم جدید در مدارس چهارمحال و بختیاری