Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از تغییر خط تولید برخی واحدهای صنعتی استان به‌منظور تهیه مواد ضدعفونی خبر داد و گفت: ۱۵ واحد صنعتی که به‌صورت بالفعل و بالقوه توان تولید مواد بهداشتی و ضدعفونی داشتند در استان شناسایی شدند. ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمود سیجانی امروز در حاشیه بازدید از برخی واحدهای صنعتی تولیدکننده محصولات بهداشتی در قم، از تغییر خط تولید برخی واحدهای صنعتی استان به‌منظور تهیه مواد ضدعفونی خبر داد و اظهار داشت: 15 واحد صنعتی که به‌صورت بالفعل و بالقوه توان تولید مواد بهداشتی و ضدعفونی داشتند در استان شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تغییر خط تولید این واحدها ابراز کرد: این واحدها، محصولات موردنیاز مردم را در این شرایط با سرعت بیشتری تولید کرده و پیگیری‌های لازم برای اخذ مجوزهای موردنیاز از نهادهای متولی در حال انجام است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به استفاده از توان حداکثری واحدهای صنعتی استان در حوزه مواد شیمیایی و بهداشتی گفت: این واحدها بدون هیچ‌گونه تعطیلی به کار گرفته‌شده‌اند.

وی بیان کرد: همچنین رایزنی‌های لازم با استان‌های مبدأ برای تأمین مواد موردنیاز مانند الکل در حال انجام است تا این محصولات با سرعت بیشتری در استان تولید شود.

توزیع اسکناس نو منتفی شد/ دستگاه‌های خودپرداز ضدعفونی شود/ محدودیت دریافت و پرداخت اسکناس در بانک‌هاآخرین اخبار کرونا|معابر شهری به همت بسیج سازندگی ضدعفونی شد/هشدار پزشکان به مردم برای در خانه ماندن/ اقدام جهادگران اصفهانی در تولید ماسک+ فیلمتمامی معابر و اماکن عمومی شهرستان پارس‌آباد به همت بسیج سازندگی ضدعفونی شد

سیجانی با بیان اینکه توان تولید استان در زمینهٔ مواد بهداشتی و ضدعفونی محدود و تقاضا زیاد است، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تولیدات انجام‌شده در اختیار سازمان غذا و دارو قرارگرفته و با توجه به اولویت‌بندی دانشگاه علوم پزشکی این محصولات در میان بخش‌های مختلف توزیعمی‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با بیان اینکه این سازمان برای واردات این محصولات آماده همکاری با بخش خصوصی و بازرگانی است، تأکید کرد: ثبت سفارش این بخش‌ها با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

وی در پایان سطح تولید استان را پاسخگوی نیازهای ایجادشده  ندانست و خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌های مختلف همچون واردات برای تأمین نیاز قم به محصولات بهداشتی و ضدعفونی استفاده کرد.

انتهای پیام/451/ ز

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهداشتی و ضدعفونی واحدهای صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای تولیدی دارای استاندارد و گواهینامه‌ حمایت می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین،هاشم علایی ۲۹ فروردین در جریان بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل اظهار کرد: رعایت استانداردها در بخش تولید و افزایش محصولات صادراتی، یکی از مؤلفه‌های لازم در دستیابی به تحقق شعار سال با مشارکت کارآفرینان و تولید کنندگان است.

وی ادامه داد: واحدهای صنعتی با نگاه ویژه خود می‌توانند مسیر تولید و زمینه صادرات را تسهیل کنند که اخذ استانداردها و گواهینامه‌های ملی و بین المللی، یکی از ضروریات لازم برای ورود محصولات تولیدی به بازارهای داخلی و صادراتی است.

علایی افزود: با حمایت از واحدهای تولیدی و ترغیب آنان به دریافت استانداردهای لازم، تلاش می‌شود به حضور آنان در بازارهای داخلی و بین المللی کمک شود که در این راستا، در سال گذشته از اخذ استاندارد و گواهینامه‌ ملی ۷ واحد تولیدی حمایت مالی شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، این کمک‌ها را در قالب بسته‌های حماتی برشمرد و خاطرنشان کرد: به طور حتم این نوع مشوقات باعث ارتقای محصولات تولیدی و افزایش صادرات کشور خواهد شد که تولید کنندگان می‌توانند از این ظرفیت مهم برای افزایش تولید و صادرات استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • تولید ۱۳۴ هزار و ۶۵۶ تن انواع محصولات فولادی
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • واحدهای تولیدی دارای استاندارد و گواهینامه‌ حمایت می‌شوند
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • خوداتکایی ۹۵ درصدی در صنعت شوینده و بهداشتی
  • ضرورت تسهیل فرایند صادرات برای جهش تولید
  • تولید پاک کننده های فاقد مواد سمی، به همت دانشجویان قمی
  • اهداف ايران خودرو در سال جهاد اقتصادي
  • فردا؛آغاز بکار سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی