Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@22:59:13 GMT

تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کنیم

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۳۲۷۴

تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کنیم

اکثر رشته های فدراسیون ورزشهای همگانی قابلیت اجرایی شدن در منزل را دارد و نباید ساکت بنشینیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محمد کریم رحیمی زاده رئیس هیئت همگانی استان زنجان با بیان اینکه باید تهدید کرونا را به فرصتی ارزشمند تبدیل کنیم ادامه داد:باید جشنواره فجر تا نوروز را به فجر تا نابودی کرونا با ورزش درخانه تبدیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با تاکید براینکه ایران همیشه و در همه حال باید فعال باشد افزود: به عمل کار برآید به سخندانی نیست. 

رحیمی زاده با عنایت به تاکید مدیر کل ورزش و جوانان به موضوع گسترش طرح ورزش در خانه خطاب به روسای انجمن های همگانی گفت: شما که همیشه بدون شعار و با عمل سکاندار سلامتی مردم در صحنه هستید تهدید کرونا را به فرصت تبدیل و سلامتی و امید را در منزل و خانواده ایرانی به ارمغان ببرید.

اکثر رشته های فدراسیون ورزشهای همگانی قابلیت اجرایی شدن در منزل را دارد و نباید ساکت بنشینیم. 

ایروبیک، آمادگی جسمانی، روشهای تمرینی، ورزشهای هوازی، استقامتی، مقاومتی، بازیهای فکری، مادران وخانواده، کودکان، طناب زنی ، پیلاتس و ... قابلیت طراحی و اجرا نمودن توسط روسای هیئتها ، انجمنها و توجیه روسای کمیته ها بعنوان سفیران آموزش در خانواده را دارد.

با آموزش درفضای مجازی، فیلم های آموزشی ،cbهای آموزشی وحضور در صداوسیمای استان همچنین ایجاد کمپین های مجازی با انگیزش ازطریق اهدای جوایز بارقابتهای غیر حضوری،جشنواره ومسابقات، ارسال عکس فعالیت ورزش درمنزل، پاسخ به سوالات ورزشی و.....باشعار ( با ورزش درمنزل ، کرونا راشکست می دهیم ) نام ورزش همگانی را با استعانت از میلاد فرخنده مولایمان مانا کنیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان تهدید کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۳۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی روز پنجشنبه گفت: به طور حتم فضای کسب و کار کشور از حذف مقررات زائد تاثیرات مثبتی به خود خواهد دید.   امیررضا رجبی افزود: فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار تا ۲۵ اردیبهشت امسال فرصت دارند تا مجوزهای کاغذی خود را به شناسه یکتا یا مجوز الکترونیکی تبدیل کنند، آن دسته از فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار که تا تاریخ مذکور نسبت به اخذ شناسه یکتا اقدام نکرده باشند از دریافت خدمات دولتی محروم می شوند.   مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: الزام قانونی برای تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا در راستای تسهیل فضای کسب و کار با هدف ایجاد فرصت های سرمایه گذاری بیشتر و امکان فرصت های جدید است.   طبق بررسی های انجام شده از مجموع ۲۳۰ هزار پروانه صنفی در استان خراسان رضوی تاکنون تعداد ۲۸ هزار پروانه معادل ۱۲ درصد شناسه یکتا دریافت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود