Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه از تشکیل تیم 6 نفره برای آموزش غیرحضوری (مجازی) دانشجویان این واحد دانشگاهی خبر داد.

حامد محقق‌نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در امیدیه اظهار کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه در روزهای نخست شیوع ویروس کرونا و با دریافت بخشنامه‌های سازمان مرکزی مبنی بر آموزش غیرحضوری و مجازی، اقدام به تشکیل کارگروهی متشکل از کارکنان حوزه IT و اعضای هیئت‌علمی مجرب در زمینه نرم‌افزار و سخت‌افزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «واحد امیدیه به چهار سایت کامپیوتر، یک سالن کنفرانس، تعدادی کلاس به اینترنت پرسرعت (وای‌فای)، هدفون، میکرفون و قلم نوری تجهیز و فایل‌های استادان در سامانه ارسال و بارگذاری شده است تا روند برگزاری کلاس‌ها به سهولت انجام شود.»

برگزاری کلاس‌های مجازی بهترین ابزار کمک آموزشی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی امیدیه اضافه کرد: «ستاد اجرایی بخشنامه کلاس‌های آموزش غیرحضوری این واحد دانشگاهی اطلاع‌رسانی گسترده‌ای در فضای مجازی و پورتال واحد انجام داده و آموزش لازم به کاربران درباره نحوه ورود و شرکت در کلاس‌ها را می‌دهد.»

محقق‌نیا درباره ارزیابی آموزش غیرحضوری به آنا گفت: «برگزاری کلاس‌های غیرحضوری امروزه یکی از بهترین و جدیدترین ابزارهای کمک آموزشی بوده و در شرایط کنونی منطقی‌ترین روش است.»

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی امیدیه آموزش غیرحضوری امیدیه آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی آموزش غیرحضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۳۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدمهدی طهرانچی»، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، «محمدرضا جابر انصاری» را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد منصوب کرد.

«جابر انصاری» متولد سال ۱۳۵۳ بروجرد، دارای مدرک دکترای تخصصی رشته مدیریت دولتی گرایش تصمیم‌گیری و خط‌مشی‌گذاری عمومی و عضو هیئت عالی دانشگاه بروجرد است.

بنابراین گزارش، «طهرانچی» طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های «سیامک بهاروند» رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 6088238

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد