Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا آمار جدید مبتلایان به کرونا تا امروز 20 اسفند 98 را شرح داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ کیانوش جهانپور، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: تعداد 881 نفر مبتلای جدید به ویروس کرونا در کشور افزوده شد و با احتساب این تعداد، مبتلایان به ویروس کرونا در مجموع به 8042 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با اضافه شدن 54 فوتی دیگر در مجموع 291 نفر در کشور بر اثر این بیماری جان باختند.

جهانپور در پایان گفت: از ابتدا تاکنون تعداد 2731نفر مبتلا به کرونا در کشور بهبود یافته‌اند.

در 24 ساعت گذشته تعداد مبتلایان به کرونا در استان کرمان 4 نفر بوده است که با آمار 36 مبتلای این استان در روزهای گذشته ؛ آمار کلی این استان به 40 نفر رسید .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس کرونا در ایران کرونا در کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۳۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۹۳ هزار مأموریت توسط اورژانس استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی در خصوص آمار عملکرد اورژانس ۱۱۵ در سال ۱۴۰۲ گفت: اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی در سال گذشته ۹۳ هزار و ۶۶۱ مأموریت انجام داد.

ایران نژاد افزود: از این تعداد ۲۰ هزار و ۷۰۳ مأموریت مربوط به حوادث ترافیکی بوده است و ۲۰ هزار و ۶۸۶ مصدوم نیز در همین مدت توسط اورژانس به مراکز درمانی استان منتقل شدند.

او ادامه داد: در سال گذشته تعداد تماس‌های انجام شده با شماره ۱۱۵، ۲۹۱ هزار و ۹۵۸ مورد بوده که از این بین ۳۳ هزار و ۳۸۳ مورد مربوط به انجام مشاوره تلفنی پزشکی بود.

 رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی گفت: متأسفانه علی‌رغم فرهنگ سازی در خصوص خطرات مزاحمت برای خطوط اورژانس، ۱۸ هزار و ۲۶۵ مورد مزاحمت تلفنی برای اورژانس ثبت شده است. 

دیگر خبرها

  • واردات قهوه به ۵۲ هزار تن رسید
  • تورم ماهانه قیمت ماهی بالاتر از گوشت قرمز و مرغ
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • ثبت بیش از ۹۳ هزار مأموریت توسط اورژانس استان مرکزی
  • تهران رکورددار چند قلوزایی در سال گذشته
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • تماس‌ تلفنی وزیر کشور با استاندار کرمان و بررسی وضعیت منطقه 
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد