Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک آینده با هدف کاهش مراجعه هم‌وطنان به شعب بانک و صیانت از سلامتی مشتریان‌، خدمات ویژه‌ای را انجام داده است. به گزارش روابط عمومی بانک آینده این بانک در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و مراقبت سلامت هم‌وطنان گرامی و کارکنان زحمت‌کش خود، علاوه بر کاهش ساعات کاری واحدهای خود در ستاد مرکزی و شعب بانک، سقف برداشت از تمام دستگاه‌های خوپرداز و ابزارهای غیرحضوری (سامانه پیشخوان مجازی، همراه‌کارت و دیگر درگاه‌های اینترنتی) را در هر شبانه‌روز به 100 میلیون ریال (10 میلیون تومان)، افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بانک هم‌چنین در اقدامی دیگر، تمامی کارت‌هایی که تاریخ اعتبار آن‌ها، اسفندماه امسال و فروردین‌ماه سال 1399 به‌پایان می‌رسد را بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتریان به شعب و به‌طور خودکار به‌مدت یک‌سال، تمدید کرده است.
از سوی دیگر، از آن‌جا که بانک‌ها به‌علت مراجعات مستمر و تماس بیش‌تر با اسکناس، در شرایط ویژه کنونی، از حساسیت بیش‌تری برخوردارند؛ اقدامات پیش‌گیرانه‌ای در این خصوص در دستورکار بانک آینده قرار گرفته که از آن جمله می‌‌توان به اجرای روزانه عملیات ضدعفونی شعب، بررسی مداوم سلامت کارکنان، توزیع تجهیزات و بسته‌های بهداشتی، شامل: دست‌کش، ژل و مواد ضدعفونی‌کننده ویژه بانکداران شعب و نیز طراحی و پخش بروشورها و کلیپ‌های آموزشی- بهداشتی در کانال‌های ارتباطی (تارنمای رسمی و شبکه‌های اجتماعی بانک)، با هدف اطلاع‌رسانی بهینه به سرمایه انسانی فعال در بانک و نیز مشتریان و مراجعه‌کنندگان اشاره کرد.
این خدمات و تمهیدات، تنها بخشی از اقدامات و فرآیندهای پیش‌بینی شده از سوی بانک آینده، با هدف کاهش مراجعه حضوری هم‌وطنان و حفظ و ارتقای سلامت عموم جامعه است؛ بدیهی است که همکاری مشتریان گرامی و بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها، نقش مؤثری در مواجهه و جلوگیری از توسعه بیماری کرونا خواهد داشت.  

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۴۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان پرداخت پول با موبایل به جای کارت فراهم شد/ پنج بانک به شبکه پیوستند

طبق اعلام معاون فناوری‌های نوین بانک‌مرکزی، امکان پرداخت پول از طریق موبایل به جای استفاده از کارت (NFC) در کشور عملیاتی شده است و در حال حاضر پنج بانک به این شبکه پیوسته‌اند.

به گزارش ایسنا، مهران محرمیان از عملیاتی شدن قابلیت NFC یا ارتباط از نزدیک با استفاده از  تلفن‌های همراه توسط بانک مرکزی خبر داد و گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات بانک مرکزی در سال جاری تکمیل پروژه پرداخت‌های مبتنی بر NFC است که در سال ۱۳۹۹ تحت عنوان پروژه کهربا از آن رونمایی شد و برای ارائه آن به مردم، نیاز به همکاری بانک‌ها بود.

محرمیان افزود:‌ در حال حاضر کارت‌های پنج بانک به پروژه کهربا متصل شده و بانک‌های دیگر نیز در حال پیوستن به این پروژه هستند و مشتریان شبکه بانکی می‌توانند از طریق موبایل و نزدیک کردن آن به دستگاه‌های کارتخوان، بدون استفاده از رمز با کاربری آسان تر و امنیت بیشتری پرداخت‌های خود را انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد:‌ با عملیاتی شدن این پروژه و حذف کارت‌های بانکی به صورت فیزیکی آمار کلاهبرداری از طریق دسترسی به اطلاعات کارت‌های بانکی اشخاص به شکل قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

طبق اعلام بانک مرکزی، قابلیت‌ (Near Field Communication) NFC یا «ارتباط حوزه نزدیک» یک ارتباط کوتاه‌ برد است که به گوشی‌ها، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و ...  اجازه می‌دهد به‌راحتی داده‌ها را با سایر دستگاه‌های مجهز به NFC به اشتراک بگذارند.

در این حالت بین کارت یا دستگاه مجهز به NFC (برای مثال موبایل) با دستگاه NFC خوان ارتباط برقرار می‌شود. دستگاه‌های NFC خوان معمولا برای تبادل اطلاعات رادیویی به کار گرفته شده در ارتباط میدان نزدیک با کارت یا گوشی طراحی شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سقف تراکنش خرید افزایش یافت
  • سقف تراکنش خرید روزانه ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • امسال وصول تمام چک‌های الکترونیک غیرحضوری می‌شود
  • عصر انقراض کارت‌های بانکی
  • زمان ادغام کارت بانکی و کارت ملی اعلام شد
  • کاهش ذخایر سد‌های تهران
  • بانکداری الکترونیک را چگونه امن نگه داریم؟
  • امکان پرداخت پول با موبایل به جای کارت فراهم شد
  • امکان پرداخت پول با موبایل به جای کارت فراهم شد/ پنج بانک به شبکه پیوستند
  • بانک مرکزی: کارت‌های بانکی حذف می‌شود