Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@17:22:46 GMT

زمان شروع تمرینات رادو مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۴۵۳۱

زمان شروع تمرینات رادو مشخص شد

بعد از تعطیلی ۹ روزه
شروع تمرینات رادو و شاگردانش از پنجشنبه
ذوب‌آهن تمرینات خود را از روز پنجشنبه آغاز می‌کند. هر چند که ستاد مبارزه با کرونا هر گونه تمرین را ممنوع کرده است.

به گزارش “ورزش سه” با اعلام مسئولان باشگاه ذوب‌آهن اصفهان تمرینات این تیم بعد از ۹ روز تعطیلی از پنجشنبه این هفته در ورزشگاه ملت آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که ستاد ملی مبارزه با کرونا هر گونه برگزاری تمرین را هم تا آخر اسفند ماه ممنوع کرده و باشگاه‌ها باید مجوز دریافت کند. مجوزی که با توجه به بحران پیش رو سخت صادر می‌شود.

ذوب‌آهن پیش از این قرار بود که با شهر خودرو در مشهد مسابقه دهد. مسابقه‌ای که به تعویق افتاد و به احتمال فراوان بعد از عید نوروز برگزار می‌شود.

ذوب آهن اصفهان

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با اعلام مسئولان باشگاه ذوب‌آهن اصفهان تمرینات این تیم بعد از ۹ روز تعطیلی از پنجشنبه این هفته در ورزشگاه ملت آغاز می‌شود.

این در حالی است که ستاد ملی مبارزه با کرونا هر گونه برگزاری تمرین را هم تا آخر اسفند ماه ممنوع کرده و باشگاه‌ها باید مجوز دریافت کند. مجوزی که با توجه به بحران پیش رو سخت صادر می‌شود.

ذوب‌آهن پیش از این قرار بود که با شهر خودرو در مشهد مسابقه دهد. مسابقه‌ای که به تعویق افتاد و به احتمال فراوان بعد از عید نوروز برگزار می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مسئولان باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان شهر خودرو مسئولان باشگاه ذوب آهن ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۴۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار لوس ویرا سرمربی پرسپولیس در مصاحبه تلویزیونی خود در پاسخ به اینکه در فوتبال ایران چه نکاتی باید رعایت شود تا کیفیت مسابقات بالاتر برود، گفت: «در فوتبال ایران نکاتی برای بهتر شدن وجود دارد و مهم‌ترین آن مربوط به وقت تلف کردن زیاد است. در بازی‌ها می‌بینیم که اعتراض به داور، به حاشیه‌های بیرون زمین، لیزر انداختن از سوی تماشاگران، پرتاب اشیایی مختلف به زمین و اینکه بازیکنان خودشان را روی زمین می‌اندازند و خودشان را مصدوم نشان می‌دهند، اتفاق می‌افتد و این اصلا برای فوتبال خوب نیست.»

غیر از اوسمار بسیاری از مربیان خارجی که وارد فوتبال ایران شده‌اند بارها به نکاتی در مورد وقت تلف کردن در فوتبال ایران اشاره کرده‌اند اما این معضل همچنان حتی در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران، لیگ برتر هم دیده می‌شود و باعث شده کیفی‌ و سرعت مسابقات پایین بیاید.

عجیب اینکه در آنالیز بازی‌های لیگ برتر بارها اعلام شده که زمان مفید هر مسابقه بعضا اعداد عجیب و تاسف‌آوری است که نشان می‌دهد بیشتر از اینکه توپ در جریان مسابقه باشد بنا به دلایل مختلف از جمله مصدومیت، درگیری‌های داخل و بیرون زمین، اعتراض به داوری و ... بازی از جریان می‌افتد و در نهایت زمان مفید بازی تفاوت چشم‌گیری با استانداردهای جهانی در فوتبال سطح اول دنیا دارد.

دیگر خبرها

  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب | مضرات خوردن قهوه در شب را بدانید