Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون توسعه و مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از مراحل ضد عفونی و پاکسازی فضاهای داخلی و محل تردد عمومی این اداره کل خبرداد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، محسن اصغری با اشاره به اهمیت موضوع جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح استان گفت: «فضاهای داخلی و محل تردد عمومی اداره کل، پاکسازی و ضد عفونی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به لزوم رعایت نکات بهداشتی کارمندان و مردم، گفت: برنامه ریزی در خصوص پاکسازی و ضدعفونی این اماکن به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فضاهای داخلی محل تردد میراث فرهنگی مازندران ضد عفونی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۵۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی در سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، امیر کرم زاده دراین‌باره گفت: هم‌زمان با دور دوم سفر رئیس‌جمهوری و هیئت دولت به استان سمنان و با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به درخواست‌های مردمی در این حوزه رسیدگی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سمنان افزود: میثم آسوپا، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر به مدت سه روز در محل این اداره کل واقع در سمنان، شهرک غرب، بلوار فجر، بلوارنصر مستقر و پاسخگوی درخواست‌های مردم خواهد بود.

امیر کرم زاده گفت: شهروندان می‌توانند در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ برای ارائه و ثبت درخواست‌ها، انتقادات، پیشنهادها و شکایات خود در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به محل مذکور مراجعه کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896207

دیگر خبرها

  • تداوم خدمات‌رسانی به گردشگران در جاذبه‌های تاریخی و پایانه‌های مسافرتی استان اصفهان
  • پتانسیل های گردشگری استان کرمانشاه هنوز بخوبی معرفی نشده اند
  • کاوش و سامان‌دهی قلعه تپه تاریخی ابهر
  • موافقت با ۱۴ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • بازدید از بناهای تاریخی کردستان روز پنجشنبه رایگان است
  • شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌فرهنگی قم
  • برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی در سمنان