Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه اینستاگرامی نوجوان منتسب به مقام معظم رهبری که در شرایط و مناسبت‌های مختلف، سخنان ایشان را در قالب تصاویر و ویدئو منتشر می‌کند.

امروز نیز ۱۵ اسفند مرسوم به روز درختکاری رهبر انقلاب د ر میان خبرنگاران و تصویربرداران حاضر شده و اقدام به کاشتن درخت با رعایت نکات بهداشتی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر همین اساس صفحه اینستاگرامی نوجوان بخشی از سخنان ایشان در این مراسم را در قالب تصویر منتشر کرده و نوشت:

"بخوانیم و به دیگران نیز توصیه کنیم بخوانند

رهبر انقلاب امروز در مراسم روز درختکاری ضمن توصیه همگان به عمل به توصیه‌ها و دستورالعملهای مسئولان و متخصصان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مردم را به توسل و توجه به پروردگار فراخواندند و گفتند: «توصیه میکنم دعای هفتم صحیفه‌ سجادیه را که در مفاتیح هم هست با توجه به معنای آن بخوانند.» "

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب صحیفه سجادیه نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۵۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم آئینی دعای باران در جشنواره رود و ریل روستای بیشه

عطا حسن‌پور در بازدید از روستای بیشه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره در راستای مقدمات و شاخص‌های ثبت جهانی روستای گردشگری بیشه با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: وجود چشمه‌سار‌های پرآب، رودخانه‌های خروشان، آبشار زیبای بیشه و آداب و سنت‌های روستایی و عشایری در کنار راه‌آهن سراسری شمال به جنوب موجب شده تا مسیری زیبا و دیدنی در منطقه گردشگری بیشه ایجاد شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان افزود: اجرای مراسم آئینی دعای باران، موسیقی محلی، شعرخوانی لری، تجلیل از راه بان نمونه و مراسم آیینی رقص لری از جمله برنامه‌های جشنواره فرهنگی رود و ریل است.
روستای گردشگری بیشه در منطقه‌ای به همین نام در کنار راه آهن سراسری تهران به جنوب و در ایستگاه راه آهن بیشه و در همجواری آبشار زیبای بیشه در ۶۰ کیلومتری خرم‌آباد قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مراسم آئینی دعای باران در جشنواره رود و ریل روستای بیشه
  • هنرمندان با تولید آثار فاخر عملیات روانی دشمن را خنثی کنند
  • (عکس) تصویری از حضور فرزند رهبر انقلاب در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله شیخ حبیب الله احمدی
  • حضور فرزند رهبر معظم انقلاب در یک مراسم تشییع | عکس
  • تقابل اسراییل با سپاه، نابودی صهیونیست را محقق می‌کند
  • پیام حساب کاربری رهبر انقلاب به زبان عبری + عکس
  • پیام امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی پاسخ مقتدرانه علیه رژیم صهیونیستی
  • گنجینه حکمت‌ و نیایش‌
  • دعای رهبر انقلاب برای مبارزان حزب الله
  • هنرمند خوشنویس سامانی دعای جوشن کبیر را کتابت کرد