Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ پاسدار رمضان قاسمی از یادگاران و جانبازان شیمیایی ۸ سال دفاع مقدس و معاون اسبق اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران طی سال‌های ۸۷ تا ۸۹ بود که چند روز پیش به علت عارضه ریوی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان رازی شهرستان قائم شهر بستری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی که سابقه ۶۰ ماهه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل و همچنین مدتی در حوزه تفحص شهدا فعالیت دشته، مفتخر به جانباز شیمیایی ۵۰ درصد بوده و در دوران تصدی معاونت اجتماعی پلیس مازندران کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشت و به لحاظ تعامل موثر با رسانه‌ها به چهره‌ای رسانه‌ای تبدیل شد و به همین خاطر محبوبیت زیادی در میان اصحاب رسانه داشت.

سرهنگ پاسدار رمضان قاسمی که همواره از عوارض شدید شیمیایی شدن در جبهه‌های حق علیه باطل رنج می‌برد بار‌ها به همین علت در بیمارستان‌های مختلف بستری شد و به طور مرتب از دارو‌های خاص بیماری‌های ریوی استفاده می‌کرد.

سعه صدر، اخلاق نیکو، تواضع و صمیمیت مثال زدنی سرهنگ قاسمی از ویژگی‌های بارز این جانباز دفاع مقدس است.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی جانبازان شیمیایی تفحص شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۵۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگینامه شهدا سرشار از درس است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه سردشت گفت: زندگی‌نامه شهدا اعم از شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم در همه زمینه‌ها به معنای واقعی کلمه درس‌های عمیقی را به ما می‌دهد، بنابراین باید از آن نهایت بهره را ببریم تا در مسیر درست گام برداریم.

سرهنگ حسین اشرفی ادامه داد: بعد از شهادت سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس، دوباره مردم ایران با شهادت سردار حجازی داغدار شد چراکه این افراد سرمایه‌ها و گنجینه‌های ارزشمندی برای میهن اسلامی هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سردشت با یادآوری اینکه سردار شهید محمد حجازی ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ در سمت جانشین فرمانده سپاه قدس به شهادت رسید، تصریح کرد: ایشان مسئولیت‌های مهمی از ابتدای دفاع مقدس در سپاه برعهده داشتند؛ از فرماندهی قرارگاه‌های مختلف کشور تا فرماندهی بسیج و سپاه لبنان را عهده‌دار بودند.

وی با بیان اینکه ایشان نقش بسزایی در تحقق مسلح کردن کرانه باختری به فرمان رهبر انقلاب داشتند، ادامه داد: ملت قدرشناس ایران به طور قطع راه این بزرگوار را ادامه خواهد داد.

این مسئول خدمت در گمنامی را مهم‌ترین ویژگی ایشان برشمرد و ادامه داد: سردار حجازی دارای تفکر جهادی بود و در همه صحنه‌ها برای انقلاب اسلامی صمیمانه تلاش کرد و در نهایت به فیض شهادت نائل آمد.

اشرفی با بیان اینکه سردار حجازی به معنای واقعی کلمه شجاع بود و خستگی برایش معنا و مفهومی نداشت، اضافه کرد: بنابراین لازم است شهدایی بزرگ همچون ایشان را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم تا از این طریق روز به روز قدرت بازدارندگی ملت ما افزوده شود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • امروز قرن غلبه حق علیه باطل است
  • زندگینامه شهدا سرشار از درس است
  • مشاوران پلیس مرکزی بیش از ۴۲ هزار خدمت روانشناختی ارائه کردند
  • شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • هشدار معاون فرماندهی کل قوا به اسرائیل: توانمندی‌هایی داریم که اگر اتفاقی برای کشور بیفتد حتما از آن استفاده می‌کنیم
  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • احمدی‌نژاد: عملیات نظامی علیه اسرائیل حق ایران بود