Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@17:07:42 GMT

بخشنامه تازه وزارت اقتصاد در پی شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۶۰۸۲

بخشنامه تازه وزارت اقتصاد در پی شیوع کرونا

وزارت امور اقتصادی و دارایی در پی شیوع ویروس کرونا و همچنین ضرورت کاهش هزینه‌های جاری در شرایط فعلی کشور، حسب الامر وزیر اقتصاد طی بخشنامه‌ای از معاونان، مدیران کل ستادی و استانی، مشاوران، روسای سازمان‌ها و مدیران عامل شرکت‌های تابعه، بانک‌ها و بیمه‌ها درخواست کرد، از تبادل پیام‌های (فیزیکی) تبریک و تسلیت به مناسبت‌های ملی و مذهبی، بویژه عید باستانی نوروز در مجموعه وزارت اقتصاد اجتناب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بخشنامه تاکید شده است، برای تبادل پیام‌های تبریک و تسلیت به مناسبت‌های ملی و مذهبی بویژه عید باستانی نوروز می‌توان از پیام‌های الکترونیکی و بستر فضای مجازی استفاده کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت اقتصاد عید نوروز پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش

سرتیپ دوم پاسدار محمدیان، رئیس پلیس پایتخت به مناسبت فرارسیدن روز ارتش، طی پیامی این روز را به تمامی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتشیان، نماد رشادت و مردانگی هستند، آنان بی ریا، بی حاشیه و بدون هیچ چشمداشتی همیشه و همه جا برای دفاع از میهن و ملت آماده اند، ارتشیان غیور با استواری و اعتماد به خدا و ملت شریف ایران، به خدمت صادقانه مشغولند و با قدرت از کیان جمهوری اسلامی ایران، دفاع می‌کنند.

۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور یکی از رخداد‌های مهم، ماندگار و الهام بخش در تاریخ انقلاب اسلامی است و آنچه امروز به آن می‌بالیم، مرهون حماسه آفرینی و پایمردی شجاعانی است که در هشت سال دفاع مقدس شگفتی آفریدند و سربلندی را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

اینجانب، به نوبه خود، ضمن تبریک این روز به تمامی رهروان ولایت و امامت و حافظان پرتوان نیرو‌های مسلح خصوصا ارتشیان غیور، امیدوارم در سایه زعامت رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به خدمتگذاری ملت شریف ایران مفتخر باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • نمایش آثار آیینی محوطه‌های باستانی در اردبیل
  • پیام تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • پیام تبریک خاویر چیچاریتو هرناندز به مناسبت قهرمانی بایرلورکوزن / فیلم
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک وزیر امور خارجه به مناسبت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی