Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@10:36:55 GMT

شرایط سخت و بحرانی در راه است

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۶۲۳۱

شرایط سخت و بحرانی در راه است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی حمیدی فرماندار و رئیس ستاد پیشگیری از کرونا ویروس با بیان اینکه به شرایط سخت‌تر و بحرانی در راه است مردم در خانه بمانند،گفت: ستادپیشگیری از بیماری کرونا وظیفه هماهنگی بین دستگاهها، پشتیبانی و کمک رسانی به دانشکده علوم پزشکی را بر عهده دارد و آمار مبتلایان و فوت شدگان باید از طریق دانشکده علوم پزشکی اطلاع رسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: به منظور پیشگیری و مقابله با کرونا تمهیدات پیشگیرانه انجام شده است که تعداد زیادی ماسک و مواد ضدعفونی تهیه و توزیع شده است.   فرماندار تربت جام گفت: شرایط تربت جام سفید بود اما دو روز قبل قرمز شد، در حال حاضر در آستانه ورود به شرایط سخت‌تر و بحرانی پیش می‌رود، برای مقابله با ویروس مردم همکاری کنند و در خانه بمانند.

 حمیدی افزود: اطلاع رسانی باید صورت گیرد تا مردم به اهمیت موضوع پی ببرند و  تذکرات دانشکده علوم پزشکی را جدی بگیرند.

او تصریح کرد: با همکاری نهاد‌ها و سایر ادارات خدماتی، نظامی و انتظامی، بسیجیان و کمک‌های مالی مردمی عملیات ضدعفونی و گندزدایی در منطقه انجام می‌گیرد.

فرماندار تربت جام گفت: به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس همه مدیران در تلاش هستند تا شهرستان دچار مشکل و بحران بیشتری نشود.

انتهای پیام//ز. ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری ستاد بحران ویروس کرونا رعایت نکات بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۶۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی

محمدی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: شاخص اهدای عضو از بیماران مرگ مغزی در خراسان جنوبی پارسال افزایش چشمگیری نسبت به سالیان قبل‌تر داشته است.

او افزود: بر اساس گزارش اعلام شده از سوی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال ۱۴۰۲ با شاخص (PMP) ۱۶.۸۷ در مقوله اهدای عضو، بالاتر از میانگین کشوری قرار گرفته است.

محمدی اظهار کرد: سال ۱۴۰۱، شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی ۱۱.۳۰ اعلام شده بود.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: سال ۱۴۰۲ با هماهنگی‌های انجام شده و اخذ رضایت از خانواده‌های بیماران مرگ مغزی خراسان جنوبی، مقدمات اهدای اعضای ۱۴ بیمار مرگ مغزی فراهم شد.

او گفت: از آغاز سال ۱۴۰۳ نیز دو مورد اهدای عضو از بیماران خراسان جنوبی انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • سی ام فروردین، روز آزمایشگاه
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ۳۰ فروردین در دنیای علم چه خبر؟
  • صداوسیما، آگاهی مردم درخصوص سلامت را افزایش داده است.
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد
  • سگ‌ها عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد