Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا عبدالله سامری سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه از اعلام وضعیت سفید در خرمشهر از سوی فرماندار این شهرستان انتقاد کرد و گفت: اعلام وضعیت سفید در خرمشهر در خصوص انتشار بیماری کرونا به نفع مردم نیست و باید واقعیت‌ها را به مردم گفت.

وی از ضعف زیرساخت هایی چون مشکلات آب و فاضلاب در خرمشهر انتقاد کرد و گفت: سرریز شدن فاضلاب در کوچه و خیابان‌های خرمشهر  احتمال گسترش بیماری را تشدید می کند لذا مسوولان ذیربط باید در این رابطه چاره اندیشی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامری به آسیب‌های وارده به زیرساخت‌ها و معابر مجاور انهار مینوشهر اشاره کرد و گفت: لایروبی غیراصولی انهار باید با مشارکت کشاورزان انجام می‌شد تا به زیرساخت‌های مینوشهر آسیب وارد نشود.

وی در بخش دیگری از آغاز مرحله نخست چهاربانده کردن جاده خرمشهر- اهواز خبر داد و گفت: پیگیری جاده خرمشهر- اهواز از سال ۹۴ آغاز شد و تا مرحله ورود به‌ردیف اعتباری ۲۱۵ هم پیش رفت و و سرمایه گذاران هلندی نیز برای اجرای این پروژه اعلام آمادگی کردند اما به دلیل تحریم‌ها این کار عملی نشد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: درنهایت بر اساس تفاهمنامه منعقد شده بین سازمان منطقه آزاد اروند،  وزارت راه و شهرسازی و استانداری خوزستان مقرر شده مرحله نخست طرح چهار بانده کردن جاده خرمشهر- اهواز به‌زودی از سوی وزارت راه و شهرسازی آغاز شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آب و فاضلاب سرمایه گذاران مجلس شورای اسلامی نماینده مردم وزارت راه و شهرسازی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۶۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر امام جمعه خرمشهر از تنبیه اسرائیل

حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته گفت: پیروزی اخیر و عزت آفرین و کرامت بخشی که رزمندگان اسلام به ما بخشیدند را تبریک عرض میکنم.

 او تاکید کرد دشمن حماقت بزرگی انجام داد که دست ما ملت ظلم ستیز را برای حمله باز کرد.

وی تصریح کرد: اقدام جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی اقدام بسیار حکیمانه‌ای بود و همه دنیا فهمیدند که اگر دشمن یکی بزند ده تا خواهد خورد.

از مردم تشکر ویژه می کنیم که به زیبایی حضور پیدا کردند و حمایت کردند.

حجت الاسلام عادل پور در بخش دیگر با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب در کشور گفت: بی حجابی سم مهلک برای جامعه و خانواده است و مردم قاطعانه در برابر مقابله با ناهنجاری‌ها حمایت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز
  • تقدیر امام جمعه خرمشهر از تنبیه اسرائیل
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • استان همدان نیازمند زیرساخت تربیتی برای جوانان
  • اجرای اقدامات برای تامین زیرساخت ها ورفع مشکلات مردم سیل زده
  • توزیع ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی در بین روستائیان لرستان
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • آموزش نماز به کودکان نیازمند برنامه‌ریزی اصولی است