Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@09:30:53 GMT

یارانه اسفند امشب واریز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۶۶۸۰

یارانه اسفند امشب واریز می‌شود

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، آخرین یارانه نقدی سال جاری برای اسفند ماه 1398 به ازای هر نفر ماهانه 455 هزار ریال امشب سه شنبه 20 اسفند در ساعت 24 به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

اکبر ایزدی مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: بدین وسیله به اطلاع مردم شریف ایران می‌رساند یکصد و نهمین مرحله یارانه نقدی مربوط به اسفندماه سال جاری همانند ماه‌های گذشته به ازای هر نفر 455 هزار ریال به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعت 24 روز سه‌شنبه مورخ 20 اسفند 98 به حساب سرپرستان محترم خانوارها و قابل برداشت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، هر ماه به حدود 78 میلیون نفر ایرانی در قالب حدود 24 میلیون خانوار یارانه نقدی پرداخت می‌شود که هر ماه حدود 3549 میلیارد تومان یارانه مستقیم و نقدی پرداخت می‌شود و در 109 مرحله پرداخت یارانه از دی ماه 88 تا کنون حدود 386 تریلیون و 841 میلیارد تومان یارانه نقدی با هدف ایجاد عدالت اجتماعی و جبران قدرت خرید مردم بر اثر افزایش نرخ حاملهای انرژی پرداخت شده است، اما برخی کارشناسان معتقدند،‌کاهش قدرت خرید پول مردم به خاطر تورم و کاهش ارزش پول ملی که عمدتا از افزایش نرخ ارز و چاپ پول بدون پشتوانه بوده بیش از این جبران قدرت خرید است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: هدفمندسازی یارانه ها یارانه یارانه نقدی سازمان بهزیستی یارانه نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۶۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کلاهبرداری میلیاردی به شیوه خرید ارز دیجیتال در کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فرمانده انتظامی کازرون گفت: با مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس مبنی بر کلاهبرداری تحت عنوان خرید ارز دیجیتال از وی، موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ اسماعیل زراعتیان افزود: شاکی در اظهارات خود اعلام کرد که مدتی قبل در شبکه‌های اجتماعی با یک سایت که مدعی بود در زمینه ارز‌های دیجیتال فعالیت می‌کند آشنا شدم و پس از اینکه اعتمادم را جلب کرد؛ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای سرمایه گذاری در زمینه ارز‌های دیجیتال به آدرس فردی در تهران واریز کردم که بعد از واریز وجه دیگر پاسخی از وی دریافت نکرده و متوجه کلاهبرداری شدم.
وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا شهرستان کازرون پس از بررسی‌های همه جانبه و تلاش بی وقفه برای شناسایی مجرم با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی، اطلاعاتی از مجرم در استان تهران به دست آورده و وی را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون اظهار داشت: با به دست آمدن هویت متهم و پس از تشریفات قضایی، وجه کلاهبرداری شده به حساب مالباخته برگشت داده شد و تلاش برای شناسایی محل اختفا و دستگیری متهم در دستور کار است.
زراعتیان به شهروندان توصیه کرد: توصیه‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و همواره مراقب ترفند کلاهبرداران و سودجویان باشند.

دیگر خبرها

  • پرداخت یارانه به زنجیره تولید از تورم جلوگیری می کند
  • کاهش ۸۶ درصدی پرداخت از جیب مردم برای ۲۶۰ قلم دارو با اجرای طرح دارویار
  • یارانه باید به دست مصرف کننده نهایی برسد
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی با افزایش ۱۵ درصدی
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی/ واریزی ۱ میلیون و ۳۸۰ هزارتومانی برای این خانوار‌ها
  • یارانه فروردین یک میلیون و ۳۸۰ هزارتومان می شود؟
  • کشف کلاهبرداری میلیاردی به شیوه خرید ارز دیجیتال در کازرون
  • پرداخت ۲۱۰۰ میلیارد ریال به طرح فجرانه در استان بوشهر
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
  • ۱۱۰ هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران مالیاتی اخذ شد/ پرداخت کالابرگ و مطالبات گندمکاران با مالیات مردم