Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@11:34:33 GMT

پیشنهاد اغوا کننده بارسلونا برای تمدید قرارداد مسی

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۶۹۳۰

پیشنهاد اغوا کننده بارسلونا برای تمدید قرارداد مسی

باشگاه بارسلونا برای تمدید قرارداد فوق ستاره آرژانتینی خود پیشنهاد 50 میلیون یورویی را ارئه کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، از ابتدای فصل جاری بحث‌های مختلف درباره احتمال خروج لیونل مسی از بارسلونا و عدم تمایل این بازیکن به تمدید قرارداد با باشگاه آبی‌اناری به گوش می‌رسید و حتی از تیم‌های مختلفی از جمله منچستر سیتی به عنوان مقصد احتمالی این فوق ستاره آرژانتینی یاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه این اخبار در حد شایعات بود و حتی پپ گواردیولا سرمربی سابق بارسا و مسی و فعلی منچستر سیتی علاقه به جذب مسی را تکذیب کرد و ابراز امیدواری کرد که این مهاجم گلزن  در بارسلونا بماند، با این حال هیچ چیزی در دنیای جذاب مستطیل سبز بعید نیست.

براین اساس بارسلونا در صدد است پیشنهاد دستمزد 50 میلیون یورویی در سال را به لیونل مسی بدهد تا این بازیکن قرارداد خود را تا سال 2023 تمدید کند.

لازم به ذکر است قرارداد مسی در سال 2021 به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی تمدید قرارداد پپ گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۶۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس

سرمربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس به تمدید قرارداد با این باشگاه واکنش نشان داد و اعلام کرد دوست دارد به کار خود ادامه دهد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۶ هفته تا پایان فصل بیست و سوم یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای اخیر رضایت داشته‌اند.

«اوسمار ویه‌را»سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از جدایی یحیی گل محمدی به این سمت منصوب شد توانسته عملکرد خیلی خوبی را داشته باشد و تنها یک بازی برابر آلومینیوم اراک را واگذار کرده و در مابقی دیدارها با کسب امتیاز از زمین خارج شده است.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس تا پایان فصل است و هنوز مدیران این باشگاه قرارداد هیچ یک از اعضای کادر فنی را تمدید نکرده‌اند.

اوسمار در این خصوص اظهار داشت: صحبت‌هایی را با مدیریت انجام داده‌ام و دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما در بازه زمانی کنونی تمرکز ما روی دیدار جام حذفی و لیگ برتر است و پس از پایان مسابقات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس