Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@01:40:22 GMT

طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۷۱۱۳

طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس لغو شد

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: بر اساس ابلاغ وزارت آموزش و پرورش، امسال طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس لغو شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «مهدی صبری» اظهارداشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و در راستای رعایت بهداشت و سلامت هم‌وطنان، برای مقابله با بیماری کرونا، طرح اسکان نوروزی فرهنگیان برای ایام نوروز لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد افزود: قبل از اعلام نظر وزارت برنامه ریزی هایی برای اسکان فرهنگیان و آماده سازی مدارس در شهرستان در نظر گرفته شده بود که با لغو طرح اسکان این برنامه ها نیز لغو شد.

 

وی یادآور شد: با توجه به موضوع شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری آن، از همکاران و خانواده های آنان و همچنین اولیاء محترم در خواست داریم تا از رفتن به سفر به طور جد پرهیز کنند تا ضمن مراقبت از خود و خانواده در برابر این بیماری از گسترش و شیوع آن جلوگیری کنیم.

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: اسکان نوروزی کرونا فرهنگیان طرح اسکان لغو شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۷۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان بیش از ۷۰۰ مسافر نوروزی در مراکز آموزش و پرورش البرز

ایسنا/البرز مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز از میزبانی ۷۶۸ مسافر در مراکز اسکان نوروزی این استان تا به امروز خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی حجر گشت روز سه شنبه هفتم فروردین با اعلام این خبر گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ۱۲ مرکز اسکان موقت و هشت مرکز رفاهی در قالب ۷۵ اتاق برای اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده که از روز ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲، میزبانی مسافران آغاز شده است.

وی افزود: تاکنون ۷۶۸ نفر در قالب ۱۵۵ خانوار توسط پایگاه‌های اسکان آموزش و پرورش استان البرز، پذیرش و اسکان داده شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: دوازدهم فروردین ماه آخرین روز پذیرش مراکز اسکان موقت فرهنگیان خواهد بود همچنین به منظور تسهیل در سفرهای نوروزی فرهنگیان سامانه جامع اسکان فرهنگیان به آدرس eskan.medu.ir برای خدمات رزرو و پذیرش غیر حضوری فعال است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسکان بیش از ۳۶ هزار مسافر نوروزی در آموزش و پرورش لرستان 
  • اسکان ۱۱هزار و ۵۰۰نفر در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • اسکان ۱۷ هزار مسافر در مدارس و مراکز اقامتی فرهنگیان پایتخت
  • پذیرش فرهنگیان در مراکز اقامتی نوروزی از مرز یک میلیون «نفر روز» گذشت
  • بازدید مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان
  • پذیرش ۶۳هزار نفر روز مسافر اسکان نوروزی فرهنگیان در هرمزگان
  • اسکان بیش از ۷۰۰ مسافر نوروزی در مراکز آموزش و پرورش البرز
  • ۵۷ هزار مسافر نوروزی در مدارس گناوه اسکان پیدا کردند
  • ۲ هزار و ۶۶۸ مسافر نوروزی در مدارس میامی اسکان یافتند
  • اقامت بیش از ۱۴۰۰ مسافر نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان نطنز