Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در اینستاگرام خود با اقدیر از جامعه پزشکی و پرستاری کشور نوشت:

پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و فداکاری بسیار بزرگی از خودشان نشان دادند. از همه آنها تشکر و سپاسگزاری می‌کنم. آن‌ها با همه توان در صحنه هستند؛ روزها و شب‌ها با استراحت کوتاه و با تلاش بسیار زیاد به طور مداوم، کار خودشان را ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌تردید ملت ایران، تلاش‌ها و فداکاری پزشکان و پرستاران عزیزمان را فراموش نخواهد کرد.

‌از همه هموطنان می‌خواهم با همدلی، مراقبت و رعایت توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس ‎کرونا، از مسافرت، گردهمایی و ترددهای غیرضرور جداً خودداری نمایند.

شرط موفقیت ما، همکاری همه‌جانبه مردم و دستگاه‌های اجرایی با ستاد ملی مدیریت کروناست.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۷۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقوا و خلوص نیست، شاه کلید موفقیت در مدیریت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   حجت الاسلام و المسلمین   کاظم لطفیان  دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور به همراه  هیاتی از معاونین ستادی و مدیران دفاتر  استانی این شورا، با حجت الاسلام والمسلمین  سیدمهدی قریشی  نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کرد.

، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار با  دبیر، معاونین ستادی و مدیران دفاتر استانی شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور که ظهر سه شنبه برگزار شد،   گفت:     آذربایجان غربی، بهشت اقوام و مذاهب ایرانی است .

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین علیه السلام، گفت: اگر کسی به فکر آخرت باشد، خداوند دنیای وی را مدیریت می‌کند و هر کسی درون و باطن خود را مدیریت و اصلاح کند، خداوند ظاهر او را اصلاح می‌کند و هر کسی میان خود و میان خداوند را اصلاح کند، خداوند تبارک و تعالی رابطه او با مردم را اصلاح می‌کند.

وی ادامه داد: اگر امروز در دفاتر مراکز اسلامی به این مسئله توجه کنیم و تمامی دغدغه خود را عمل به وظیفه دینی خود قرار دهیم، مطمئناً خداوند تبارک و تعالی امور دیگر ما را مدیریت و اصلاح خواهد کرد و در فردای قیامت در محضر خداوند تبارک و تعالی، سربلند خواهیم بود.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی درپایان تصریح کرد: کار شما بسیار حساس است و در این راه بدون شک، بدون عنایت الهی نمی‌توان این راه را طی کرد لذا امروز اگر میخواهیم اعتماد جامعه مخاطب را به دست بیاوریم، باید تقوای الهی و خلوص نیت داشته باشیم.

 

 

 

دیگر خبرها

  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • نگرانی از فعال شدن کانون گردوغبار در مرکز ایران
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • تلاش عربستان و امارت در موازنه بین ایران و رژیم صهیونیستی
  • تقوا و خلوص نیست، شاه کلید موفقیت در مدیریت
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • جزییات تفاهمنامه ۴ جانبه بغداد منتشر شد
  • خیز بغداد و آنکارا برای توسعه همه جانبه رابطه / در سفر کم سابقه اردوغان به عراق چه می گذرد؟ / نفت، آب و تروریسم مهم ترین پرونده های روز میز مذاکرات دوجانبه
  • جزییات تفاهم نامه ۴ جانبه بغداد