Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-18@02:04:28 GMT

پاسخ صریح وزارت خارجه به ادعای عربستان

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۷۴۲۹

پاسخ صریح وزارت خارجه به ادعای عربستان

رویداد۲۴ سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به سوالی در خصوص ادعای عربستان نسبت به عدم درج مهر ورود در گذرنامه های اتباع سعودی اظهار داشت: وزارت امور خارجه قبلا در این خصوص توضیح داده است و ما از طرح دوباره این مطلب کاملا ساده از سوی سعودی ها تعجب می کنیم.

ما قبلا نیز گفتیم مقررات صدور روادید الکترونیک جمهوری اسلامی ایران برای اتباع همه کشورها به غیر از دارندگان گذرنامه های انگلیسی، آمریکایی و کانادایی یکسان بوده و مطابق نظام روادید بسیاری از کشورهای پیشرفته، از الصاق برچسب و درج مهر ورود و خروج خودداری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع ارتباطی با اتباع خاصی و یا کرونا نداشته و به عربستان سعودی توصیه می کنیم از سیاسی کردن بیماری کرونا و فرافکنی در این زمینه اجتناب ورزد.

منبع: خبرآنلاین لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rug خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سید عباس موسوی عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۷۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیصل بن فرحان: جهان چشم خود را بر کشتار بیش از ۳۳ هزار فلسطینی بسته است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی در سخنانی از انفعال جامعه جهانی در برابر جنایت‌های جاری در نوار غزه انتقاد کرد.

بن فرحان گفت: جهان با کشته‌شدن ۷ تن از نیروهای امدادی در غزه دست به اقدام زد، اما کشتار بیش از ۳۳ هزار فلسطینی تاکنون را نادیده گرفته است.

وی افزود: تلاش‌های صورت‌گرفته برای آتش‌بس برقراری آتش‌بس در غزه کافی نیست و ما باید ورود کمک‌ها را تسریع ببخشیم. ما خواهان آتش‌بس فوری در نوار غزه هستیم و نمی‌خواهیم تنش بیش‌تری در منطقه رخ بدهد.

وزیر امور خارجه عربستان ادامه داد: جان‌باختن ساکنان غزه به دلیل گرسنگی موید این موضوع است که نظام بین‌الملل در برخورد با وضعیت نوار غزه کاملاً شکست خورده است.

بن فرحان افزود: هیچ توجیهی برای جلوگیری از رسیدن کمک‌ها به دست ساکنان غزه وجود ندارد. درباره فاجعه غزه استانداردهای دوگانه در جریان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • عربستان: جهان کشتار ۳۳هزار انسان را در غزه نادیده گرفت
  • ریاض و اسلام آباد در مسیر توسعه روابط همه جانبه
  • وزیر خارجه عربستان: خواهان نزاع بیشتر در منطقه نیستیم
  • فیصل بن فرحان: جهان چشم خود را بر کشتار بیش از ۳۳ هزار فلسطینی بسته است
  • جهان چشم خود را بر کشتار بیش از ۳۳ هزار فلسطینی بسته است
  • عربستان: جهان کشتار ۳۳ هزار انسان را در غزه نادیده گرفته است
  • عربستان: جهان کشتار ۳۳هزار انسان را در غزه نادیده گرفته است
  • فرش قرمز پاکستان برای وعده سرمایه‌گذاری عربستان
  • چرا جلسه شورای امنیت بدون صدور بیانیه یا قطعنامه‌ پایان یافت؟ | پاسخ مهم سخنگوی وزارت امور خارجه